جهت نوبت دهی با ما تماس بگیرید

ژلخطخندهدرشیراز

ژل خط خنده در شیراز

ژل خط خنده در شیراز

در سال های اخیر تزریق ژل خط خنده در بانوان بسیار باب شده است و اکثر خانم ها برای زیبایی بیشتر اقدام به تزریق ژل خط خنده می کنند. از این رو، می توان گفت که تزریق ژل خط خنده در شیراز یکی از رایج ترین و متداول ترین تزریقات در کلینک های زیبایی است که به صورت گسترده انجام می شود. امروزه برای این منظور از انواع و اقسام ژل ها استفاده می شود که هر کدام دارای ویژگی ها و خصوصیات خاص خود می باشند و دارای قیمت ها، اثرگذاری های منحصر به فرد خود هستند.


درمان قطعی خط خنده

یکی از مهمترین و اصلی ترین نقاط صورت که دچار چین و چروک می شود و اثرات پیری در آن خود را نشان می دهد، خط خنده است. از این رو، یکی از نقاطی که برای کاهش چین و چروک اقدام به تزریق ژل می شود، خط خنده است. با تزریق ژل خط خنده، سبب می شود که چین و چروک های خطوط لبخند یا چین های نازولیبان کاهش پیدا کند. این چین و چروک ها، معمولا از دو طرف کناره پایینی بینی آغاز می شود و تا کناره های لب ادامه پیدا می کند. از این رو، برای تزریق ژل لبخند ابتدا محل تزریق به صورت دقیق ضد عفونی می شود و سپس به وسیله کرم بی حسی، بی حس می شود. البته خود ژل های تزریق خط خنده دارای بی حسی در ترکیبات خود می باشند. تزریق ژل خط خنده توسط سرنگ های تزریقی بسیار کوچک در دو طرف صورت و در امتداد خطوط لبخند انجام می شود. بعد از این که تزریق انجام شد، بعضی از نتایج بلافاصله و در مدت زمان بسیار کمتر نتایج خود را ظاهر می کند و ماندگاری آن تا شش ماه و یا یکسال می تواند داشته باشد. با این حال، با گذشت زمان، ژل جذب بدن می شود و دوباره چین و چروک های ظاهر می شود. از این رو، لازم است، بعد از مدتی مجدد تزریق ژل خط خنده ظاهر می شود.


از بین بردن خط خنده

با استفاده از ژل خط خنده می تواند در اسرع وقت به صورت دقیق و موثر چین و چروک های موجود در خط خنده را از بین برد. بعد از اینکه تزریق ژل خط خنده انجام شد، احتمال دارد، در محل تزریق کبودی، تورم و یا خارش به وجود آید، البته این امر طبیعی می باشد و بعد از مدتی خود به خود بر طرف می گردد. با این وجود برای این که بتواند بهترین و مناسب ترین نتیجه را به دست آورد، بهتر است قبل از تزریق ژل خط خنده دقت داشت که از داروهای رقیق کننده خون استفاده نکرد. چرا که برای جلوگیری از لخته شدن و ایجاد نقاط تیره در پوست باید از مصرف این نوع داروها خودداری نمود.


خط لبخند در شیراز

خصوصیات و ویژگی های صورت هر فردی منحصر به فرد است و مختص خودش می باشد. از این رو، برای هر فردی داشتن یک لبخند زیبا و عالی بسیار مهم و با اهمیت می باشد. با این وجود، چین و چروک هایی که در خط خنده افراد ایجاد می شود، سبب می شود که داشتن چهره زیبا و خنده خوشایند به مرور زمان کمتر می شود.
از این رو، برای بسیاری از افراد داشتن خط لبخند زیبا بسیار مهم است. از این رو، امروزه در شیراز با تزریق ژل و بوتاکس خط لبخند، به رفع چین و چروک های صورت پرداخته می شود و می توان خنده زیبا و چهره روشن و درخشانی را به همراه آورد.
خط لبخند در شیراز در محیطی کاملا بهداشتی و مجهز به آخرین و مدرن ترین فناوری های و تکنولوژی های روز دنیا انجام می شود.
مواد و ژل های استفاده شده دارای بالاترین کیفیت می باشند. از این رو، هیچ گونه نگرانی به همراه ندارند و می توانند با خیال راحت و بدون هر گونه نگرانی استفاده شوند.
همه افرادی که می خواهند به تزریق ژل خط خنده اقدام کنند می توانند با استفاده از راه ها و روش های ارتباطی درج شده در سایت با همکاران ما در تماس باشند و یا به صورت مستقیم و بی واسطه از طریق شبکه های اجتماعی مانند دایرکت اینستاگرام با خانم دکتر مهسا پورهاشمی در ارتباط باشند و سوالات خود را بپرسند و راهنمایی های لازم را دریافت کنند.