جهت نوبت دهی با ما تماس بگیرید

هزینهتزریقفیلرلبدرشیراز

هزینه تزریق فیلر لب در شیراز

هزینه تزریق فیلر لب در شیراز

اول از همه باید گفته شود که هزینه تزریق فیلر لب در شیراز برای افراد مختلف، متفاوت است. این هزینه بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می ‌شود اما انجام این عمل زیبایی بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر از سایر موارد است .از عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه تزرق فیلر لب در شیراز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

•    میزان فیلر مورد نیاز: افراد با افتادگی پوست بیشتر ممکن است به مقدار بیشتری فیلر نیاز داشته باشند، همچنین حجم مورد نیاز فیلر نیز به سلیقه‌ دلخواه مراجعه کننده بستگی دارد.
•    برند فیلر تزریق شده: برندهای زیادی فیلرهای صورت را در بازار عرضه می شود که ماندگاری و کیفیت متفاوتی دارند. در حال حاضر فیلر های اروپایی هزینه بالاتری نسبت به بقیه فیلر ها دارند.
•    ناحیه تزریق فیلر: فیلر در نواحی مختلفی مانند زیر چشم، گونه، لب و غیره تزریق می ‌شود، که معمولاً هزینه تزریق فیلر در نواحی خاص مانند گونه به دلیل مصرف بیشتر فیلر هزینه بیشتری به همراه خواهد داشت.
•    تجربه و مهارت متخصص
•    تجهیزات کلینیک

 

 
 

استفاده از برندهای معتبر و باکیفیت بالا می‌تواند خیال شما را از بابت عوارض جانبی راحت کند و اگر معیار شما برای انتخاب یک برند، تنها هزینه پایین ‌تر آن باشد احتمالا خیلی زود مجبور می شوید برای تخلیه فیلر دوباره به پزشک مراجعه فرمایید!
انتخاب بهترین کلینیک و باتجربه ‌ترین پزشک همیشه مورد توجه مراجعه کنندگان هر عمل زیبایی بوده است. اما تحقیق کردن به صورت جداگانه در مورد هر پزشک و کلینیک بسیار زمان بر است.
شما می توانید به کلینیک دکتر مهسا پورهاشمی در واقع در شیراز، چهارراه زرگری، برج پزشکی بارانا، طبقه۵، واحد۵۵ با شماره تماس 09178461178 مراجعه فرمایید و از بهترین خدمات فیلر لب در شیراز بهره مند شوید.

بایدها و نبایدهای قبل از تزریق فیلر

تزریق فیلر(Dermal Fillers)  یکی از خدمات ارائه شده در کلینیک‌های پزشکی است که برای اهداف درمانی و زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورتی که مراقبت‌های بعد از تزریق فیلر را به درستی رعایت کنید و باید و نباید هایی که توسط پزشک به شما گوشزد می ‌شود را مد نظر قرار دهید، نه تنها می ‌توانید میزان ماندگاری فیلر را افزایش دهید، بلکه از بروز عوارض احتمالی نیز جلوگیری می‌ کنید. 
در ادامه برخی از مهم ‌ترین نکته های قبل از تزریق فیلر آورده شده است:

•    از یک هفته قبل از تزریق فیلر داروهای مسکن مصرف نکنید. مسکن‌هایی مانند ایبوپروفن و آسپیرین یا هر داروی دیگری که باعث رقیق شدن خون شود می ‌تواند احتمال خونریزی و کبودی را بیشتر کند.
•    حداقل دو روز قبل از تزریق فیلر از مصرف کرم‌های جوانسازی یا هرگونه کرم‌های درمانی موضعی حاوی رتینول، رتین-آ، رتینوئید و گلیکول اسید خودداری کنید.
•    از مصرف مکمل‌هایی مثل ویتامین E، جینسینگ، سیر و غیره که بر فشار خون تأثیر می‌گذارند نیز باید از یک هفته پیش از انجام تزریق ژل پیشگیری شود.
•    الکل نیز باعث رقیق شدن خون می‌شود. پس برای جلوگیری از کبودی و ورم، بهتر است حداقل از 48 ساعت قبل از تزریق فیلر از مصرف الکل نیز جلوگیری شود.
•    اگر به داروی خاصی حساسیت دارید یا سابقهٔ تب ‌خال دارید و می‌خواهید تزریق ژل انجام دهید حتماً این موارد را با پزشک خود در میان بگذارید 

سوالات متداول:

 آیا فیلرها دائمی هستند؟

امروزه تمام برندهای فیلر مورد استفاده از نوع موقت هستند. این فیلرها در نهایت طی فرایندی طبیعی بین یک تا دو سال تجزیه و دفع می‌شوند. سهولت استفاده، بی‌ خطری و رضایت بالای مراجعه کنندگان باعث شده است که فیلر های موقت جای فیلرهای دائمی را بگیرند. فیلرهای دائمی برای همیشه زیر پوست می‌ مانند و بدن نمی ‌تواند آن‌ها را جذب کند. چون این فیلرها جذب نمی‌ شوند و به‌طور کلی در بدن می ‌مانند.

فیلر لب روسی

هزینه تزریق فیلر لب در شیراز چقدر است؟

هزینه تزریق فیلر بستگی به حجم مورد نیاز و همچنین برند فیلر دارد با این حال می توانید برای اطلاع دقیق از هزینه با شماره 09178461178 تماس حاصل فرمایید.

آیا تزریق فیلر لب عوارض دارد؟

اغلب فیلر‌ها از هیالورونیک اسید تشکیل شده‌ اند. این ماده به صورت طبیعی در بدن نیز وجود دارد. اگر فیلر‌های دارای مجوز وزارت بهداشت و درمان را توسط متخصص استفاده کنید، تنها عوارض طبیعی محدودی مانند ورم و مقداری کبودی موقت را مشاهده می ‌کنید.