جهت نوبت دهی با ما تماس بگیرید

مزومیکرونیدلینگدرشیراز

مزومیکرونیدلینگ در شیراز

مزومیکرونیدلینگ در شیراز


افزایش سن، آلودگی هوا و قرار گرفتن در معرض نور آفتاب همگی روی پوست و زیبایی افراد تاثیر گذار هستند. بسیاری از علاقه مندان به زیبایی به دنبال راهی برای جوان تر شدن پوست و از بین بردن مشکلات پوستی مانند جوش، آکنه و همچنین از بین بردن چین و چروک ها هستند برای این کار مزومیکرونیدلینگ یک روش پیشرفته برای جوانی و شادابی پوست است. در ادامه با روش مزومیکرونیدلینگ در شیراز و فواید آن آشنا خواهیم شد. 


مزومیکرونیدلینگ چیست؟


همان طور که در بالا گفته شد روش های زیادی برای جلوگیری از پیری و جوان تر به نظر رسیدن پوست وجود دارد یکی از پیشرفته ترین روش های جوان سازی پوست مزومیکرونیدلینگ است که در آن از دو روش مزوتراپی ومیکرونیدلینگ برای بهبود پوست و جوانی آن استفاده می شود. تمامی افراد بالای 18 سال می توانند از روش مزومیکرونیدلینگ برای درمان پوست خود استفاده کنند.


مزومیکرونیدلینگ چگونه عمل می کند؟

در روش مزومیکرونیدلینگ از سوزن های ریزی استفاده می شود این سوزن ها با ایجاد یک سری سوراخ های ریز باعث فعال شدن روند طبیعی بهبود پوست می شوند و از این طریق با تولید کلاژن و الاستین باعث افزایش انعطاف پذیری پوست می شوند و به جوان تر شدن پوست و کاهش چین و چروک های آن کمک می کند. در این روش برخلاف روش های دیگر یک سری داروهای خاص همراه با مزومیکرونیدلینگ به پوست تزریق می شود و این کار باعث می شود که پوست تمام ویتامین ها و اسیدهای آمینه ها را به صورت کامل جذب کند و در عین حال بتواند به سرعت خود را بازسازی کند. 


مزومیکرونیدلینگ صورت


مزومیکرونیدلینگ صورت با استفاده از بی حسی و یک سری سوزن ها به منظور تزریق مواد و تحریک پوست انجام می شود. عمق نفوذ این سوزن ها به عوامل مختلفی مانند سن و نوع پوست بستگی دارد که پزشک با توجه به آن سوزن ها را به پوست تزریق می کند. 


تفاوت میکرونیدلینگ و مزومیکرونیدلینگ


در هردو روش میکرونیدلینگ و مزومیکرونیدلینگ از یک سری سوزن های ریز استفاده می شود. یکی از تفاوت های این دو روش در میزان عمق نفود سوزن ها است. در روش میکرونیدلینگ سوزن ها باعث ایجاد یک خراش در پوست شده و از این طریق با تحریک پوست باعث تولید کلاژن و بازسازی پوست می شوند ولی در روش مزومیکرونیدلینگ یک سری مواد تقویتی یا کوکتل هم به پوست تزریق می شود تا روند بازسازی دوباره پوست را تسریع کرده و باعث جوان تر شدن پوست شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد میکرونیدلینگ می توانید به مقاله میکرونیدلینگ و جوانسازی پوست که در همین سایت وجود دارد مراجعه کنید.


فواید مزومیکرونیدلینگ


مزومیکرونیدلینگ مزایای زیادی دارد که در زیر به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم.

 
جوانی و شادابی پوست


مزومیکرونیدلینگ باعث از بین بردن فرو رفتگی‌ها، برجستگی‌ها و چین و چروک‌های صورت  و در نتیجه جوان تر شدن پوست و شادابی آن می شود.


ترمیم زخم


اگر دارای جای زخم یا جوش و بخیه هستید، مزومیکرونیدلینگ یک گزینه ی مناسب برای شما محسوب می شود. در مزومیکرونیدلینگ با استفاده از مواد تزریق شده جای زخم ها و بخیه ها بهبود پیدا می کنند و از بین می روند.


برطرف کردن ریزش مو


در روش مزومیکرونیدلینگ پزشک، با تزریق مواد مغذی مزوتراپی باعث تحریک فولیکول های مو و رشد مجدد مو می شود. درواقع مزومیکرونیدلینگ پوست و مو با یکدیگر تفاوت چندانی ندارند تنها نوع مواد مورد استفاده در مزومیکرونیدلینگ پوست با مو با یکدیگر متفاوت است.


بهبود جای سوختگی


اگر دچار سوختگی شده اید و این موضوع شما را آزار می دهد، می توانید برای بهبود آن از روش مزومیکرونیدلینگ استفاده کنید. 


هزینه مزومیکرونیدلینگ


هزینه ی مزومیکرونیدلینگ با توجه به عوامل مختلفی تغییر می کند، به عنوان مثال پزشک انتخابی، نوع مواد و یا کوکتل های استفاده شده در مزومیکرونیدلینگ و نوع برند آن ها و خارجی یا ایرانی بودن آن ها از عوامل موثر در هزینه ی انجام مزومیکرونیدلینگ هستند. باید توجه داشته باشید که نوع پوست هم می تواند از دیگر عوامل موثر در هزینه مزومیکرونیدلینگ باشد.


مراقبت های بعد از مزومیکرونیدلینگ


بعد از انجام مزومیکرونیدلینگ از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید. استفاده از مواد غذایی دارای ویتامین C می تواند در عملکرد مزومیکرونیدلینگ موثر باشد. اگر مزومیکرونیدلینگ را روی موها انجام داده اید از رنگ کردن یا سشوار کردن موها تا زمانی که پزشک به شما اجازه دهد خودداری کنید. خاراندن یا فشار دادن محل درمان مزومیکرونیدلینگ از بهبود سریع آن جلوگیری می کند، بنابراین تا حد امکان از انجام این کار خودداری کنید.


دکتر خوب برای مزومیکرونیدلینگ در شیراز


یکی از دغدغه های افرادی که به دنبال مزومیکرونیدلینگ هستند، پیدا کردن یک دکتر خوب برای انجام مزومیکرونیدلینگ است برای این کار توصیه می شود یک پزشک مجرب را برای این کار انتخاب کنید و از رفتن نزد افراد غیر متخصص خودداری کنید. دکتر مهسا پورهاشمی یک پزشک متخصص و مجرب در این زمینه است که انواع خدمات زیبایی از جمله مزومیکرونیدلینگ و میکرونیدلینگ را در اختیار شما قرار می دهد.