جهت نوبت دهی با ما تماس بگیرید

مزوتراپیلاغریدرشیراز

مزوتراپی لاغری در شیراز

مزوتراپی لاغری در شیراز

یکی از مهمترین و اصلی ترین مشکلاتی که بسیاری از افراد امروزه با آن درگیر هستند، چاقی است. چاقی نه تنها عامل بسیاری از بیماری هاست، بلکه بر روی ظاهر و استایل انسان نیز تاثیرات منفی می گذارد و سبب کاهش اعتماد به نفس افراد می شود. از این رو، امروزه بسیاری از افراد به دنبال استفاده از روش ها و تکنیک های مختلف برای لاغری هستند که در این میان، مزوتراپی لاغری در شیراز از محبوبیت بالایی برخوردار است و علاقه مندان بسیاری دارد.

چیستی مزوتراپی

یکی از تکینک های که امروزه بسیار شایع و پرکاربرد است، مزوتراپی است. این تکنیک شامل تزریق ویتامین ها، آنزیم، هورمون ها و عصاره گیاهان است که با هدف جوان سازی پوست، سفت کردن شل شده گی های پوست و همچنین از بین بردن چربی های بدن انجام می شود.

از این رو، امروزه با استفاده از تکنیک مزوتراپی به از بین بردن چربی های بخش های مختلف بدن، مانند شکم، ران ها، باسن، پهلوها و پاها و غیره... اقدام می شود. با استفاده از این روش، نه تنها امکان از بین بردن چربی های اضافی وجود دارد، بلکه می توان به کاهش سلولیت، از بین بردن چین و چروک ها و خطوط پیری پوست، پیکر تراشی و روشن تر نمودن پوست نیز اقدام کرد. در تکنیک مزوتراپی از سوزن های بسیار زیر و ظریف استفاده می شود و با استفاده از این سوزن ها مواد مزوتراپی به لایه میانی پوست تزریق می شود.

استفاده از مزوتراپی برای لاغری

امروزه با توجه به آثار و نتایجی که این روش داشته است، مزوتراپی می توان گفت که علاقه مندان و طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. چرا که با استفاده از این روش می تواند تقریبا برای همه قسمت های بدن که چربی در آنها ذخیره شده است، اقدام به چربی سوزی کرد و زمینه های لاغری را فراهم نمود.

مزایای استفاده از روش مزوتراپی

استفاده از این روش، که در اصل روشی نوین و جدید است، دارای مزیت های بسیار زیادی است که در ادامه به برخی از مزیت های آن اشاره می شود.

- در این روش، بر خلاف روش پیکر تراشی نیازی به استفاده از بانداژ و یا پوشیدن گن وجود ندارد، چرا که این روش به صورت تزریقی انجام می شود.

- از دیگر مزیت های که مزوتراپی دارد، داشتن دوران نقاهت بسیار کم است. مدت زمان معمول برای انجام مزوتراپی 20 الی 25 دقیقه است و دوران نقاهت آن بسیار کوتاه است.

- بعد از انجام مزوتراپی امکان برگشت به محل کار وجود دارد. این مزیت بسیار مهمی است که سبب محبوبیت بیشتر این روش شده است.

علاوه بر مزیت های که نام برده شد، می توان به دیگر مزیت های که این روش دارد، از جمله کمک به آب شدن چربی ها، درمان سختی و سفت شده گی بافت ها، جوانسازی پوست، نرمی پوست و غیره... اشاره کرد. همه اینها، سبب شده است که امروزه به صورت گسترده از روش مزوتراپی برای لاغری استفاده شود.

عوارض و خطرات مزوتراپی

یکی از سوالات و دغدغه های که برای بسیاری از افراد متقاضی مزوتراپی مطرح می شود، این است که آیا مزوتراپی دارای خطرات و عوارضی است یا نه؟

در پاسخ به این سوال و سوالات مشابه باید گفت که در صورت مراجعه به پزشک متخصص و مجرب عوارضی احتمالی که مزوتراپی می تواند داشته باشد، به حداقل می رسد. با این حال، برخی از عوارضی که مزوتراپی دارد و تاکنون ثبت شده است، شامل حالت تهوع، داشتن درد خفیف، حساسیت در برخی افراد، تورم محل های تزریق، خارش و قرمزی پوست، کبودی، جوش، عفونت، ایجاد زخم و کبودی و برآمدگی محل تزریق اشاره کرد. این ها مهمترین عوارض مزوتراپی لاغری می باشند که در صورت مراقبت به زودی برطرف می شود و خطری به همراه ندارد.

از این رو، باید گفت که مزوتراپی روشی ایمن و بی خطر است. چرا که در این روش، از هیچ گونه روش جراحی استفاده نمی شود و برش و بخیه ای وجود ندارد. چرا که مواد مورد نیاز با استفاده از سوزن های ظریف به بدن تزریق می شود و زخم خاصی ایجاد نمی کند. از این رو، مزوتراپی برای زنان و مردان بسیار مناسب و کاربردی است.

چه کسانی می توانند از مزوتراپی لاغری استفاده نمایند؟

از دیگر سوالاتی که برای مزوتراپی مطرح می شود، این است که مزوتراپی برای چه کسانی مناسب است؟ برای این منظور باید گفت که این روش برای بزرگسالانی که بین 18 تا 75 سال سن دارند و از سلامت خوبی برخوردارند  مناسب است. از این رو، این افراد می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام مشاوره های لازم با پزشک متخصص در تماس باشند و اطلاعات به روز را به دست آورند. برای ارتباط با دکتر می توانید از راه ها و روش های درج شده در سایت استفاده نماید.