جهت نوبت دهی با ما تماس بگیرید

مزوتراپیابرو

مزوتراپی ابرو

مزوتراپی ابرو

ابرو از جمله اجزای صورت است که در زیبایی و جذابیت افراد تاثیر بسیار بالایی دارد. از این رو، سالانه خانم ها هزینه های زیادی برای ترمیم ابرو و زیباتر کردن آن می کنند.

یکی از بهترین و موثرترین روش ها برای این منظور در دوره کنونی مزوتراپی ابرو است. این روش، می تواند به تقویت ریشه ابرو، افزایش رشد ابرو و همچنین جلوگیری از ریزش آن بسیار کمک کند.

چیستی مزوتراپی

یکی از روش های کم تهاجمی برای اصلاح و برطرف کردن مشکلات ابرو و همچنین پر پشت کردن آن است. استفاده از این روش، معمولا قبل از انجام روش های تهاجمی و برگشت ناپذیر مانند کاشت ابرو و تاتو انجام می شود. چرا که تاتو در بسیاری از موارد چهره انسان را غیر طبیعی می کند و کاشت ابرو نیز می تواند مشکلاتی را برای الگوی ابرو به وجود آورد. از این رو، مزوتراپی بسیار موثر و مفید است و این گونه عوارض به همراه ندارد.

در مزوتراپی ابرو با استفاده از سرنگ انواع ویتامین ها، مواد معدنی، آنزیم ها و دیگر موادی که برای رشد و تغذیه موهای ابرو لازم است، به پوست ابرو تزریق می کند. این مواد سبب بهبود در گردش خون ابرو می شود و فولیکول های لازم را برای رشد مو فراهم می کند.

برای این که مزوتراپی تاثیر بالایی داشته باشد، لازم است حداقل سه بار و در فاصله زمانی یک هفته ای انجام شود.

مزیت های مزوتراپی

علاوه بر این که مزوتراپی عوارض و پی آمدهایی که کاشت ابرو و یا تاتو دارد، را ندارد، باید گفت که استفاده از این روش، مزیت های دیگری نیز به دنبال دارد، که از جمله این مزیت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- یکی از ایمن ترین و بهترین روش ها برای پیشگیری از ریزش ابرو است و سبب رشد مجدد ابروها می شود.

- استفاده از این روش، بدون درد و خونریزی و جراحی است.

- به دلیل این که به صورت تزریقی انجام می شود، دوره نقاهت کمتری دارد.

- عوارض این روش در مقایسه با دیگر روش ها بسیار پایین است.

- هزینه های انجام آن کمتر است و هر کسی می تواند اقدام به انجام آن با کیفیت بالا کند.

- استفاده از مزوتراپی ابرو، سبب می شود که ظاهر طبیعی ابرو دست نخورده باقی بماند و تغییر نکند.

- با استفاده از این روش می توان به بهبود گردش خون اقدام کرد و رشد ابروها را افزایش داد.

- مزوتراپی سبب تنظیم میزان چربی پوست در زیر پوست ابرو می شود.

- با تقوت فولیکول های مو در ناحیه ابرو موجب تقویت موهای ابرو می گردد.

- با استفاده از این روش می توان مشکلات ابرو را اصلاح کرد و از ریزش آن جلوگیری نمود.

عوارض مزوتراپی ابرو

حتما برای کسانی که اقدام به مزوتراپی می کنند، دانستن عوارض این روش بسیار مهم است. همانطور که در بالا گفته شد، مزوتراپی ترکیبی از انواع ویتامین ها و آنزیم ها است که به پوست تزریق می شود و تمامی موارد تزریق شده مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار دارد. بنابراین استفاده از آن هیچ خطری را برای سلامتی به دنبال ندارد. حتی میزان آلرژی و حساسیت نسبت به آن در افرادی که استفاده شده است، نیز بسیار پایین است.

با این وجود می توان به برخی عوارض این روش از جمله داشتن درد جزئی اشاره کرد. چرا که مزوتراپی با استفاده از سوزن است و معمولا در ناحیه تزریق کمی درد ایجاد می کند. همچنین در روزهای ابتدایی احتمال ایجاد ورم، کبودی و قرمزی وجود دارد.

با این حال، پزشک برای کاهش عوارض بررسی های لازم را انجام می دهد و با استفاده از داروها، عوارض این روش ها را حداقل می رساند.

هزینه های مزوتراپی

با توجه به این نکته که آسیب ها و مشکلات مربوط به ابرو در افراد مختلف با همدیگر فرق می کند و همچنین میزان و مقدار ریزش ابرو در همه افراد یکسان نیست، نمی توان برای مزوتراپی قیمت مشخص و هزینه های ثابتی را تعیین کرد. بنابراین قیمت ها با توجه به شرایط و خصوصیاتی که هر فردی دارد، متفاوت است. با این وجود، هزینه مزوتراپی ابرو، در جلسه مشاوه و قبل از انجام مزوتراپی تعیین می شود و به فرد متقاضی اعلام می گردد.

عوامل و پارامترهای مختلفی بر روی هزینه ها تاثیر می گذارد که از جمله آنها می توان به محل مورد نظر برای درمان، علت درمان، سرم های مورد استفاده و همچنین میزان آسیبی که به آبرو وارد شده است، اشاره کرد. در کنار اینها، امکانات و تجهیزات کلینیک نیز در هزینه ها تاثیر گذار است.