جهت نوبت دهی با ما تماس بگیرید

مادلینگصورتدرشیراز

مادلینگ صورت در شیراز

مادلینگ صورت در شیراز

استفاده از مادلینگ صورت امروزه روز به روز بیشتر می شود و بر تعداد متقاضیان و طرفداران این روش برای زیباتر و جذاب تر کردن صورت افزوده می شود، چرا که این روش به زوایه سازی صورت می پردازد، بدون این که خطرات و عوارض جدی به همراه داشته باشد و یا اینکه هزینه زیادی به همراه داشته باشد. چرا که مادلینگ صورت در شیراز امروزه به صورت ها و روش های متعدد و مختلفی انجام می شود و از این رو، متقاضیان می توانند متناسب با شرایط خود اقدام مادلینگ صورت نمایند.

 

دکتر مادلینگ صورت در شیراز

بهبود و افزایش زیبایی چهره برای هر کسی در هر سنی جذاب است و می توان گفت که هر کسی در هر سنی به دنبال بهبود شرایط چهره خود می باشد، برای این منظور، راه ها و روش های زیادی وجود دارد که یکی از محبوب ترین و رایج ترین روش ها مادلینگ صورت و یا همان عمل زیبایی فک می باشد.

برای انجام مادلینگ صورت امروزه راه های زیادی وجود دارد که دکتر مادلینگ صورت شیراز بعد از بررسی های لازم و انجام تست ها و متناسب با چهره افراد از روش مناسب استفاده می کند.

در هر دو طرف زوایه فک انسان عضله بزرگی به اسم مسیتر وجود دارد که به عنوان عضله جوینده شناخته می شود و برای جویدن به انسان کمک می کند، علاوه بر این، عضلات دیگری نیز وجود دارد که برای جویندن کمک می کند.

گاهی این عضلات به دلایل مختلف رشد می کند و بزرگ می شود و از این رو، فک به صورت مربعی شکل در می آید و به همین دلیل سبب می شود که زوایه و قرینه بودن صورت به هم بریزد. از این رو، با استفاده از مادلینگ صورت می توان به کوچک کردن، جمع و جور کرن و یا شکل دادن به آن اقدام کرد.


بوتاکس

یکی از رایج تر و اصلی ترین روش ها برای مادلینگ صورت بوتاکس عضلات است. در این روش، بوتاکس به دو طرف عضلات فک تزریق می شود و تزریق آن در حدود پنج دقیقه طول می کشد.

این روش برای مادلینگ صورت بسیار کاربردی و موثر است و حداقل درد را دارد. علاوه بر آن نیازی به استراحت ندراد و یک روش غیرجراحی محسوب می شود.

برجسته کردن گونه

از دیگر روش ها و راه های مادلینگ صورت، برجسته کردن گونه می باشد، گاهی کوچک بود گونه ها مانع از داشتن چهره زیبا می شود. از این رو، برای رفع آن به تزریق ژل اقدام می شود و چهره ترمیم می گردد و برجسته تر می شود.  این روش، توسط بهترین دکتر مادلینگ شیراز انجام می شود.

ژل ترزیق شده از نوع ژل هایی است که به صورت طبیعی در پوست یافت می شود و به همین دلیل بسیار ایمن و بی خطر است و امکان برگشت پذیری بالایی دارد.


فرم دهی بینی

در کنار روش های بالا، باید گفت که بهبود شکل بینی از دیگر روش های مادلینگ صورت می باشد، اصلاح فرم بینی برای افزایش تناسب بین اجزای صورت بسیار مهم و مناسب است و سبب می شود، ظاهر بینی صاف و گرد شود و از این رو، زیبایی آن دو چندان گردد. برای بهبود شرایط بینی از تزریق چربی، استخراج چربی از قسمت های مختلف بدن استفاده می شود و سپس چربی به قسمت های مورد نظر بینی تزریق می گردد. یکی از مهمترین و اصلی ترین مزیت های این روش، سریع بودن آن و داشتن تاثیر گذاری بالا می باشد.


پروتز چانه

پروتز چانه از دیگر روش های مادلینگ صورت است که توسط بهترین دکتر مادلینگ صورت در شیراز انجام می شود. برای بزرگ و برجسته تر کردن چانه از پروتز چانه و فیلر استفاده می شود و ساختار زیرین صورت تغییر داده می شود. به این صورت بین اجزای صورت تناسب بیشتری به وجود می آید. پروتز چانه شکل سه بعدی چانه را بهبود می دهد و این روش چانه نوک دار، تیز و کشیده می شود و بسیار زیبا و متناسب دیده می شود.

سفت کردن پوست

در نهایت می توان به دیگر روش مادلینگ صورت یعنی سفت کردن پوست اشاره کرد، که با استفاده از روش لیفت صورت، افتادگی ها و چین و چروک های پوست بر طرف می گردد و سبب زیبایی و جذابیت صورت می گردد.

قیمت مادلینگ صورت در شیراز

روش ها و راه هایی که گفته شد، برای زیبایی و جوان سازی پوست استفاده می شود و دارای شرایط و خصوصیات منحصر به خود می باشد، با این حال، به دلیل این که مادلینگ صورت در عمل های زیبایی قرار دارد به همین دلیل شرکت های بیمه معمولا هزینه های مربوط به آن را تحت پوشش قرار نمی دهند.

هزینه های کدام از روش های ذکر شده  از نوع دیگر آن متفاوت می باشد، از این رو، قیمت مادلینگ صورت در شیراز تحت تاثیر عوامل و فاکتورهای مختلفی قرار دارد و نمی توان برای آن قیمت مشخص و ثابتی را ارائه داد، ولی با این وجود، متقاضیان مادلینگ صورت برای بررسی های دقیق و اطلاع از هزینه ها و قیمت های آن می توانند با ما در تماس باشند و به صورت حضوری مراجعه نمایند.