جهت نوبت دهی با ما تماس بگیرید

مادلینگصورتباژلدرشیراز

مادلینگ صورت با ژل در شیراز

مادلینگ صورت با ژل در شیراز

مادلینگ اصطلاحی است که امروزه بسیاری از افراد با آن آشنا می شوند و آن را به صورت مکرر می شوند.  با این حال، بسیاری از افراد در مورد آن اطلاعات دقیق و درستی ندارند و  نمی دانند، منظور از مادلینگ چیست؟ از این رو، در این مطالب به بررسی مادلینگ و مادلینگ با ژل می پردازیم.


مادلینگ

اصطلاح مادلینگ صورت اشاره به ترکیب تکنیک های مختلف فیلرهای پوستی دارد که با هم دیگر ترکیب می شوند و برای ایجاد یک شکل طبیعی و جذاب در صورت مورد استفاده قرار می گیرند.

بخش ها و قسمت های مختلف و متنوع صورت مورد مادلینگ صورت قرار می گیرند که از جمله قسمت ها می توان به چانه، فک و گونه اشاره کرد، که با استفاده از روش ها و راه های مختلف مادلینگ صورت مورد زوایه سازی و ترمیم قرار می گیرند و سبب ایجاد چهره و ظاهر زیباتر و جذاب تر در افراد می گردند.

مقدار فیلر مورد نیاز در هر یک از قسمت های مورد اشاره صورت متفاوت است و بر اساس شرایط چهره افراد و متقاضیان مادلینگ و روش ها و راه های انتخابی تغییر می کند.

به طور کلی باید گفت که مادلینگ صورت یک روش بدون نیاز به جراحی است و از این رو، به دون جراحی و عمل زیبایی می تواند به بهبود زوایه های طبیعی چهره پرداخت و ساختار های متقارن و زیبا را در چهره ایجاد کرد. با استفاده از مادلینگ صورت می توان چهره ای زیبا و دلپسند ایجاد تر و صاحب چهره زیباتر و زیباتر شد.


مادلینگ صورت در شیراز

هدف اصلی و عمده استفاده از مادلینگ صورت همانطور که گفته شد، زیباتر و جذاب تر کردن صورت است که امروزه با استفاده از روش های مختلف انجام می شود، یکی از شایع ترین و مناسب ترین روش مادلینگ صورت با ژل می باشد.

در مادلینگ صورت از تکنیک سوزن استفاده می شود، در این روش، از مواد بی حس کننده موضعی استفاده می شود و نواحی مورد تزریق را به صورت موضعی بی حس می کنند و به این منظور قبل از شروع درمان درد به حداقل کاهش پیدا می کند.

برای این منظور از فیلرهای پوستی استفاده می شود که ژل های شفاف می باشند در این ژل ها هیالورونیک اسید وجود دارد. این ژل های دارای ساختار و پیوستگی مختلفی می باشند که یک پروتئین طبیعی محسوب می شوند و در لایه های پوست تزریق می گردند.

با استفاده اژ مادلینگ صورت با ژل قسمت های مختلف صورت حجیم می شود و چهره زیبا و متقارن به دست می آید.

به دلیل اینکه فیلر زیر پوست قرار می گیرد به همین دلیل با استفاده از سوزن های کوچک و یا کانولا تزریق می شود.

برای فیلر گونه معمولا از یک سوزن کوچک استفاده می گردد  و در سه نقطه مجزا و متفاوت و در مرتفع ترین قسمت استخوان گونه برای لیفت صورت و ایجاد کانتور طبیعی در استخوان های گونه تزریق می گردد.

مدت زمان مادلینگ صورت با ژل

یکی از سوالاتی برای متقاضیان مادلینگ صورت با ژل مطرح می شود، این است که زمان مورد نیاز برای مادلینگ صورت با ژل چقدر است و چقدر طول می کشد.

برای این منظور باید گفت که زمان مورد نیاز برای مادلینگ صورت برای هر فردی متفاوت می باشد و بر اساس نیاز هر فرد و میزان ژل ترزیق شده تعیین می شود. با این وجود به طور کلی می توان گفت که زمان مورد نیاز برای تزریق ژل مادلینگ حدودا 45 دقیقه است.

این مدت زمان بخش اصلی اش صرف آماده سازی و بی حسی موضعی می شود و تزریق ژل زمان بسیار کمتری می برد. بنابراین باید گفت که خود درمان تنها چند دقیقه طول می کشد.

 


بهترین دکتر مادلینگ صورت در شیراز

امروزه بهترین دکتر مادلینگ صورت درشیراز برای مادلینگ از روش ها و راه های مختلف و متنوعی استفاده می کند که یکی از رایج ترین و محبوب ترین راه ها برای این منظور، ترزیق ژل می باشد.

بهترین دکتر مادلینگ صورت در شیراز با استفاده از بهترین و مرغوب ترین نوع ژل ها اقدام به این کار می کند، متقاضیان می توانند با خیال راحت تر و آسوده تر به بهترین دکتر مادلینگ صورت در شیراز مراجعه کنند، بعد از انجام بررسی های لازم و معاینه های مورد نیاز، اقدام به مادلینگ صورت نمایند.

نتایج و اثر استفاده از مادلینگ صورت بسیار ماندگار است و در برخی موارد می تواند تا یک سال و حتی گاهی بیشتر ادامه داشته باشد. با این وجود، برای این که نتایج مادلینگ صورت با ژل ماندگارتر و بهتر شود، بهتر است، هر شش ماه یکبار برای انجام معاینه و چکاپ مراجعه کرد و به این صورت اثرات مادلینگ صورت را ماندگارتر کرد.