جهت نوبت دهی با ما تماس بگیرید

لیفتنیمهلبفانتزیشیراز

لیفت نیمه لب فانتزی شیراز

لیفت نیمه لب فانتزی شیراز

یکی از مهمترین و اصلی ترین اجزای صورت که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی انسان دارد، لب ها می باشد. تناسب لب ها با دیگر اجزای صورت، زیبا و برجسته تر شدن آن، سبب می شود، که چهره انسان زیباتر و جذاب تر به نظر برسد. از این رو، امروزه بسیاری از بانوان به انجام لیفت لب نیمه فانتزی در شیراز اقدام می کنند. این کار سبب می شود، که لب برجسته تر و حجیم تر شود و زیباتر گردد. از این رو، برای بانوانی که به دنبال داشتن چهره زیبا و جذاب می باشند، یکی از بهترین و اصلی ترین عمل های زیبایی لیفت لب نیمه فانتزی در شیراز است.

لیفت لب فانتزی

انجام لیف لب فانتزی یکی از رایج ترین عمل های زیبایی است که سبب ایجاد تغییرات زیاد در چهره افراد می شود. این جراحی سبب برجسته سازی و کوتاه تر کردن فاصله بین بینی و لب های بالایی می شود. از این رو، با استفاده از لیفت لب فانتزی می توان به نمایان شدن دندان های بالایی کمک کرد و با برجسته تر کردن لب ها زیبایی چهره را چندین برابر افزایش داد. از این رو، امروزه بسیاری از افراد برای برجسته سازی و لیفت لب در شیراز به استفاده از روش های مختلف می پردازند.

نحوه انجام لیفت لب به صورت جراحی

برای انجام این عمل زیبایی از بیهوشی کمک گرفته می شود و قسمت های مشخص و خاصی از لب ها برش داده می شود و سپس به کمک بخیه لب ها بالا کشیده می شود. این نوع لیفت لب به صورت جراحی است.

همچنین برای انجام لیفت لب نیمه فانتزی بر اساس تشخیص پزشک متخصص از تزریق ژل نیز استفاده می شود که این کار نه تنها سبب ایجاد لیفت لب می شود، بلکه موجب برجسته تر و زیباتر شدن لب نیز می شود. به همین دلیل است که امروزه انجام عمل زیبایی لیفت لب طرفداران زیادی در بین خانم ها دارد.

استفاده از این روش، مناسب برای افرادی است که دارای لب های نازک می باشند و یا تمایل دارند، که حفره میانی لب بالای آن ها کمی بیشتر دیده شود. این روش، برای مدت زمان شش ماه تا یک سال می تواند ماندگار باشد و باید مجدد بعد از این دوره ترمیم شود. استفاده از این رو، مانند دیگر روش های لیفت لب دارای عوارض بسیار کمتری است و افراد می تواند بالافاصله به انجام کارهای روزانه خود اقدام کنند.

علاوه بر اینها، باید گفتن که برای انجام لیفت لب امروزه راه های زیادی وجود دارد، که از جمله آنها می توان به لیفت لب با استفاده از نخ که روشی بدون درد بوده و از بی حسی موضعی استفاده می شود، اشاره کرد. از دیگر روش ها برای لیفت لب، استفاده از لیفت لب با بوتاکس است. در این روش، برای افزایش اندازه بالایی و پایینی لب ها و یا افتادگی های گوشه دهان استفاده می شود. در این روش از لیفت لب، حجم لب ها افزایش پیدا نمی کند. در این روش، لب ها تنها کمی به صورت بالا کشیده می شود و اندازه آنها متناسب می شود.

مدت زمان انجام این نوع لیفت لب بین یک ربع الی بیست دقیقه است از این رو، وقت زیادی از افراد نمی گیرد.

افرادی که می توانند لیف لب فانتزی انجام دهند؟

به طور کلی باید گفت که همه افرادی که دوست دارند، می توانند اقدام به انجام لیفت لب نیمه فانتزی در شیراز کنند و فاصله بین لب های بالایی و بینی خود را کاهش دهند. با این حال، افرادی بیشتر توصیه می شود که به انجام لیفت لب اقدام نمایند که در درجه اول دارای لب های نازک و باریک می باشند. بسیاری از خانم ها در اثر افزایش سن لب هایشان نازک می شود و یا حتی برخی دیگر از خانم ها به صورت ارثی دارای لب های نازک می باشند، از این رو، می توانند با لیفت لب و تزریق ژل لب، نازک بودن لب ها را از بین ببرند.

در کنار اینها، باید گفت افرادی که به دلیل استفاده از سیگار، و یا افزایش چین و چروک در ناحیه اطراف لب ها، زیبایی و طراوت لب های خود را از دست داده اند، می توانند اقدام به انجام لیفت لب نمایند.

متقاضیان و افرادی که تمایل به انجام لیفت لب به روش های مختلف دارند، می توانند با استفاده از راه های ارتباطی درج شده در سایت با ما در تماس باشند و یا به صورت مستقیم و از طریق صفحه اینستاگرام با خانم دکتر ارتباط برقرار نمایند و سوالات خود را بپرسند.