جهت نوبت دهی با ما تماس بگیرید

فیلرهابهچهمناطقیمیتوانندتزریقشوند؟

فیلرها به چه مناطقی می توانند تزریق شوند؟

فیلرها به چه مناطقی می توانند تزریق شوند؟

فیلرها یکی از روش‌ های محبوب و موثر در زمینه جوانسازی و بهبود ظاهر پوست هستند. این روش‌ ها با تزریق موادی مانند هیالورونیک اسید، باعث پر شدن خطوط و چین ‌های پوست و ایجاد جوانسازی و سفتی پوست می‌ شوند. در این مقاله، به بررسی مناطقی که می ‌توان از فیلرها برای جوانسازی و بهبود ظاهر آن ها استفاده کرد، می ‌پردازیم.

 

تزریق فیلر

فیلرها موادی هستند که به صورت تزریقی در پوست قرار می‌ گیرند و باعث پر شدن فضای خالی زیر پوستی می‌ شوند. این فضاهای خالی ممکن است به دلیل کاهش چربی زیر جلدی و یا کمبود کلاژن به وجود بیایند. فیلرها می ‌توانند شامل موادی مانند هیدروکسی‌ آپاتیت کلسیم، هیالورونیک اسید، پلی ‌لاکتیک اسید و پلی ‌کاپرولاکتون باشند.

با تزریق فیلر، می ‌توان به طور موقت چین و چروک ‌های صورت را کاهش داد، شکل صورت را بهبود بخشید و پوست را جوان‌ تر و شاداب ‌تر کرد. این روش به دلیل عدم نیاز به جراحی و هزینه کمتر، در بین زیباجویان بسیار محبوب است.

استفاده از فیلر به عنوان یکی از روش‌ های جوانسازی و بهبود ظاهر پوست صورت بسیار محبوب شده است. این ماده در طول زمان در پوست جذب می ‌شود و برای مدتی باعث ایجاد حجم و جوانسازی پوست صورت می ‌شود. به همین دلیل، معمولاً بعد از چند ماه نیاز به تزریق دوباره دارد. به طور کلی، استفاده از فیلر به صورت یک روش غیرتهاجمی و بدون نیاز به جراحی، برای جوانسازی و بهبود ظاهر پوست صورت بسیار موثر است.

 

فیلرها به چه مناطقی می توانند تزریق شوند؟

فیلرها به عنوان یکی از روش ‌های محبوب جوانسازی و بهبود ظاهر صورت مورد استفاده قرار می ‌گیرند. این مواد جهت افزایش حجم به کار می ‌روند و می ‌توانند برای بسیاری از نقاط بدن مورد استفاده قرار بگیرند. در بدن، فیلرها می توانند به نقاطی مانند سینه، باسن و پشت دست ‌ها برای جوانسازی دست و افزایش حجم تزریق شوند. همچنین، تزریق فیلر به واژن جهت تنگ کردن مجرای واژن نیز انجام می ‌شود.

در صورت استفاده از فیلرها برای جوانسازی صورت، می‌ توان به مادلینگ و کانتورینگ صورت اشاره کرد که شامل تزریق فیلر گونه، تزریق فیلر چانه و خط فک است. همچنین، تزریق فیلر به لب، خط خنده، زیر چشم جهت از بین بردن گود رفتگی و سیاهی، خطوط اخم پیشانی، خطوط پنجه کلاغی یا کنار چشم و حتی به بینی نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

 

تزریق فیلر چشم

سیاهی دور چشم یکی از مشکلاتی است که برخی از افراد با آن مواجه هستند. این مشکل به علت عواملی مانند ارثی بودن یا افزایش سن رخ می ‌دهد و باعث ایجاد خستگی و ناراحتی در چهره می‌ شود. با تزریق فیلر، می ‌توان این مشکل را به صورت کم تهاجمی و بدون عوارض رفع کرد.

تزریق فیلر به ناحیه حساس دور چشم، کمک می‌ کند تا سیاهی دور چشم کاهش یابد و چشم‌ ها ظاهری شاداب و درخشان داشته باشند. با این روش، بدون ایجاد هیچ گونه آسیبی به بافت ‌های اطراف ناحیه چشم، سیاهی دور چشم که عموماً به دلیل کمبود چربی زیر بافتی رخ می ‌دهد، رفع می‌ شود. تزریق فیلر چشم تنها یکی از روش‌ های زیبایی است که به کمک آن می ‌توان به فرد ظاهری جذاب ‌تر و شاداب‌ تر بخشید. برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله تزریق فیلر چشم در شیراز در وبسایت ما مراجعه کنید.

 

تزریق فیلر لب

لب ‌ها یکی از اجزای مهم صورت هستند که در زیبایی فرد نقش مهمی ایفا می ‌کنند. لب ‌های حجیم و خوش فرم به فرد ظاهری جذاب و شاداب می ‌بخشند، اما برخی از افراد به دلایل ژنتیکی یا دیگر عوامل، لب‌ های کم حجم و باریک دارند. تزریق فیلر لب، به عنوان یکی از روش‌ های زیبایی لب ‌ها، می ‌تواند به افراد کمک کند تا لب ‌های حجیم‌ تر و خوش فرم‌ تری داشته باشند.

این روش با تکنیک‌ های متفاوتی از جمله عروسکی، طبیعی و روسی انجام می ‌شود و نتیجه نهایی آن به میزان مهارت و تجربه پزشکی که این روش را انجام می‌ دهد بستگی دارد. با تزریق فیلر لب، لب ‌ها به صورتی کاملاً طبیعی و بدون هیچ گونه عارضه ‌ای حجیم‌ تر و خوش فرم ‌تر خواهند شد. این روش برای افرادی که به دنبال روش ‌های غیرجراحی و کم تهاجمی هستند، یک گزینه مناسب می‌ باشد.

 

تزریق فیلر خط خنده

خط خنده یکی از علائم پیری و افزایش سن است که با گذر زمان در کنار دهان شکل می‌ گیرد. این خطوط باعث جدا شدن گونه‌ ها و ظاهر ناخوشایندی در چهره فرد می ‌شوند. با این حال، با تزریق فیلر خط خنده‌ ها می ‌توانند کاهش یابند و بدین وسیله ظاهر جوانانه ‌تری به فرد بخشیده می شود.

با تزریق فیلر‌هایی مانند فیلر هیالورونیک، می‌توان خطوط را پر کرد و نتیجه دلخواه را برای فرد ایجاد کرد. در عین حال، تزریق فیلر باعث افزایش تولید کلاژن در بدن می ‌شود که باعث جوانسازی و سفت شدن پوست می ‌شود و از پیری پوست جلوگیری می ‌کند. به طور کلی، تزریق فیلر خط خنده یکی از روش‌ های غیرجراحی و کم تهاجمی برای رفع خط خنده است که می ‌تواند به فرد ظاهری جوانانه ‌تر و جذاب‌ تر ببخشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله تزریق فیلر خط خنده در شیراز در وبسایت ما مراجعه کنید.

 

تزریق فیلر بینی

تزریق فیلر بینی، روشی کم تهاجمی برای اصلاح فرم بینی است که در سال ‌های اخیر مورد توجه بسیاری از زیبا جویان قرار گرفته است. در این روش، فیلرهایی که شامل موادی مانند اسید هیالورونیک هستند، به صورت تزریقی در ناحیه بینی قرار می ‌گیرند و به شکل بینی کمک می ‌کنند تا بهترین شکل خود را به خود بگیرد.

این روش با مزایایی نظیر عدم نیاز به دوره نقاهت و استراحت، عوارض کمتر و هزینه کمتر نسبت به عمل جراحی همراه است. همچنین، نتیجه کار بسیار سریعاً مشخص می ‌شود و در صورت نیاز، با مشورت دکتر متخصص، می ‌توان نواقص را اصلاح کرد. تزریق فیلر بینی به عنوان یک روش جایگزین برای افرادی که نمی خواهند عمل جراحی بینی انجام دهند و یا از نتیجه آن راضی نیستند، نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرد. به طور کلی، تزریق فیلر بینی یک روش کم تهاجمی و کارآمد برای اصلاح فرم بینی است که می ‌تواند برای افرادی که به دنبال روش ‌های کم‌ تهاجمی هستند، یک گزینه جذاب باشد.

 

 

شما می توانید جهت تزریق فیلر در شیراز، به دکتر مهسا پورهاشمی مراجعه کنید.