جهت نوبت دهی با ما تماس بگیرید

فیلرلبطبیعی

فیلر لب طبیعی

فیلر لب طبیعی

تزریق ژل لب یا فیلر لب برای پر کردن، حجیم سازی و فرم دهی به لب ها و اصلاح طبیعی فرم لب ها می باشد که توسط متخصص پوست و مو در کلینیک های شیراز صورت می گیرد. 
تزریق فیلر لب به مدل های مختلفی مثل: مدل عروسکی یا باربی، مدل روسی، مدل توپر و... انجام می شود که اکثرا به دلیل شباهت لب ها با این مدل ها، نامگذاری شده اند اما بهترین حالت، تزریق فیلر لب طبیعی و نچرال است که جدا از زیبایی طبیعی، بتواند نافرمی های آن را بهبود دهد و آن را اصلاح کند. 
همراه ما باشید و در این مقاله از سایت کلینیک دکتر پورهاشمی در شیراز همه چیز درباره تزریق فیلر لب طبیعی بخوانید.

تزریق فیلر لب طبیعی

بعضی از این مدل هایی که نامبرده شد ظاهر فرد را بسیار غیر قابل تحمل و عجیب می کنند؛ حتی اگر هم این مدل ها را انتخاب می کنید آن را به دست یک پزشک پوست خوب برای تزریق فیلر لب بسپارید تا در آخر فیلر لب طبیعی داشته باشید.
 فرم تزریق فیلر لب طبیعی یکی از پرطرفدار ترین انواع این عمل زیبایی است که در آن با استفاده از تزریق فیلر به لب، مشکلات فرمی لب های بالا و پایین مانند چین و چروک های پوستی و نا متقارنی بودن لب ها از بین می روند و بر پایه آن خواهد بود که لب ها بعد از تزریق ژل حالت طبیعی خود را حفظ کنند

کاهش ورم بعد از تزریق فیلر لب طبیعی

•    برای کم کردن ورم و کبودی در محل تزریق یک هفته قبل از تزریق فیلر، از داروهای بدون نسخه رقیق‌کننده های خون مانند آسپرین، ایبوپروفن و ناپروکسن استفاده نکنید.
•    از مواد غذایی مانند سیر، جنسینگ و ویتامین ای استفاده نکنید.
•    دو روز پیش از تزریق، از پمادهای موضعی مانند ترتینوئین، رتینول، رتینوئید، اسید گلیکولیک یا هرگونه محصول ضدپیری استفاده نکنید.
•    ازاستفاده از موم، برداشتن مو با موچین یا کرم موبر در ناحیه مورد نظر خودداری کنید.
•    دور روز قبل از تزریق فیلر لب استفاده از آرنیکا را شروع کنید. این کار الزامی نیست اما تورم و کبودی را کاهش می‌دهد.

فیلر لب طبیعی

همانطور که گفته شد لب، یکی از قسمت های صورت می باشد که امکان دارد نامتقارن باشد. با استفاده از روش مناسب و استفاده از فیلرلب طبیعی مناسب می توان پری لب را به صورت طبیعی بیشتر کرد. این کار برای مراجعان کم سن و سال که درخواست تقویت لب خود را دارند نیز، صورت می گیرد.

سوالات متداول:

توصیه می شود این مقاله را هم مطالعه کنید

هدف از تزریق فیلر لب طبیعی چیست؟

ایجاد ظاهر پرتر و بزرگتر اما به صورت طبیعی برای لب، بدون برآمدگی زیاد از حد یا بازگشت لب به بیرون می باشد. پری لب باید با سن مراجعه کننده هماهنگی داشته باشد.

برای تزریق فیلر لب طبیعی نیاز به بی حسی می باشد؟

بی حسی به اندازه و مناسب قبل از تزریق فیلر برای لب الزامی است. بیماران معمولا نیاز به بی حسی عمیقی دارند و استفاده از فیلر مخلوط با لیدوکایین به تنهایی، بی حسی و بی دردی کافی را برای مراجعه کننده ایجاد نمی کند.
انتخاب شیوه های بی حسی با توجه به حساسیت ناحیه تزریقی، تحمل بیماردر برابر درد و نیاز به حفظ آناتومی اولیه مشخص می شود. قسمت های حساس بدن مثل لب ها، بدون توجه خاصی به آستانه تحمل بیمار، همیشه نیاز به بی حسی دارد.

چه مراقبت هایی بعد از تزریق فیلر لب طبیعی لازم است؟

•    استفاده از کمپرس یخ روی ناحیه تزریقی به مدت 3 روز و هر بار 10 تا 15 دقیقه برای از بین بردن کبودی و ورم توصیه می شود
•    از ورزش کردن، برنزه کردن، مصرف الکل و انجام فعالیت هایی که باعث گرگرفتگی می شود، تا زمان از بین رفتن تورم جلوگیری شود.
•    شما می توانید از استامینوفن برای کاهش درد استفاده کنید.
•    بالا نگه داشتن سر در هنگام خواب بعد از انجام تزریق به بهبود ورم و کبودی کمک می کند.
•    از ماساژ دادن زیاد محل تزریق فیلر لب خودداری کنید.
•    حجم تزریق باید به دقت کنترل گردد و در هر دو سمت لب حجم های مساوی تزریق شود. اگر بعد از تزریق لب ها نامتقارن بود توصیه می گردد اصلاح آن در ویزیت بعدی صورت گیرد
.