جهت نوبت دهی با ما تماس بگیرید

فیلرلبدرشیراز

فیلر لب در شیراز

فیلرلب در شیراز

داشتن لب‌های بزرگتر به طور معمول می‌تواند از نشانه‌های جوانی باشد. زمانی که سن خانم‌ها به مرور زمان بالا میرود استروژن پوست آنها کم میشود و لب‌ ها حجم خود را از دست می دهد. روش تزریق ژل لب یکی از روش‌ های غیر تهاجمی برای زیبایی است. تزریق فیلر لب روشی جهت تقویت حجم لب است که این روش دائمی نیست اما ماندگاری و کیفیت قابل قبولی را ارائه می دهد.

فیلر لب چیست؟

حجیم سازی لب‌ یک روش پر کردنی سازگار با بدن است که در بین خانم ها محبوبیت زیادی دارد. تزریق فیلر لب یکی از راه های برجسته تر کردن لب‌هاست که نسبت به دیگر روش‌ها ساده و آسان تر بوده و البته اثر موقتی هم دارد. اگر شماهم می خواهید چه به قصد زیبایی و چه به قصد از بین بردن آثار پیری تزریق فیلر لب را در شیراز انجام دهید ادامه این مقاله را دنبال کنید.

سوالات متداول:

تزریق فیلر لب در شیراز به چه صورت انجام میشود؟

قبل از انجام تزریق، ناحیه مورد نظر کاملا از آلودگی پاک شده و از مواد بی‌حسی موضعی یا تزریقی برای بی‌ حس کردن ناحیه مورد نظر پیش از انجام تزریق‌ فیلر لب استفاده می‌شود. 

در ادامه دکتر مقداری مناسب از فیلر را به زیر پوست مراجعه کننده تزریق می کند تا به اندازه و فرم دلخواه برسد. مقداری کبود شدن، ورم و احساس درد پس از تزریق کاملا نرمال است که طی 6 الی10 روز از بین می رود. بعد از تزریق فیلر به استراحت نیازی نیست و شما می‌توانید بعد از تزریق به روزمرگی های خود ادامه دهید.

 فیلر لب مناسب چه افرادی است؟

بعضی افراد بطور طبیعی دارای لب‌ های باریک و تخت هستند و این بر زیبایی صورتشان تاثیر منفی گذاشته است. علاوه بر این، با بالا رفتن سن حجم لب‌ها کاهش می یابد و خط لب پایین می‌ آید. اگر شما نیز موارد ذکر شده را دارید پس شما فرد مناسب برای این کار به محسوب می شوید.

باید بدانید که  هر تغییری در صورت، ملزم به انتخاب دکتر متخصص و ماهر است، انتخاب عمل های زیباسازی کاری تخصصی است که شما می توانید در بهترین کلینیک شیراز زیبایی خود را دوچندان کنید.

 

 

چه مراقبت‌هایی بعد از تزریق فیلر باید انجام دهیم؟

تا 24 ساعت پس از تزریق فیلر از حمام خودداری شود.
تا 3 روز پس از انجام عمل در هوای خیلی گرم یا سرد نروید.
تا 3 روز از خوردن مواد سفت مانند آجیل پرهیز و از خنده طولانی مدت نیز خودداری کنید.
از فشار اوردن روی محل تزریقی در 2 روز اول پیشگیری شود.

مزایای تزریق فیلر لب در شیراز چیست؟

یک مزیت بسیار خوب فیلر لب این است که اگر به هر دلیلی افراد از ژل پشیمان شوند، پس از مدتی اثر آن از بین خواهد رفت.

بهترین دکتر تزریق فیلر لب در شیراز چه کسی است؟

تزریق فیلر لب در شیراز توسط دکتر پورهاشمی انجام می شود. دکتر پورهاشمی از برند های معتبر تزریقی  فیلر لب استفاده می کند.

پرکاربرد ترین فیلر لب در شیراز چیست؟

فیلر های متفاوتی برای تزریق در لب یا اطراف لب وجود دارد ولی  فیلر های هیالورونیک اسید پرکاربرد ترین و مرغوب ترین آنها هستند.دیگر فیلر ها پروفایلو و ژل الانسه و ژل پرفکتا و ژل جالپرو می باشند . هیالورونیک اسید ماده‌ای طبيعى است كه در تمامی موجودات زنده وجود دارد.

مدت زمان ماندگاری فیلر لب در شیراز چقدر است؟

مدت زمان ماندگاری فیلر های هیالورونیک بیشتر بستگی به نوع فیلر استفاده شده دارد. فیلر های با کیفیت ممکن است تا 3 سال نیز دوام و مادگاری داشته باشد ولی اغلب فیلرها حدود 1 سال ماندگاری خواهند داشت.
مدت زمان دوام فیلر در افراد مختلف متفاوت می باشد اما با این حال تکنیک تزریق این فیلر ها نسبتاً شبیه به هم است و از نظر تاثیرگذاری نیز با هم شباهت هایی دارند.

بهترین زمان برای ترمیم فیلر لب در شیراز کی می باشد؟

بهترین موقع برای ترمیم فیلر های تزریقی بعد از گذشت شش ماه می باشد، اما ممکن است در افراد مختلف این زمان متفاوت باشد. به همین خاطر بهتر است در جلسه مشاوره ای که قبل از انجام تزریق فیلر برای شما ترتیب داده شده است، زمان دقیق ترمیم فیلر را پرسیده و به موقع نسبت به تمدید آن اقدام کنید.

مشاهده دیگر مقاله ها