جهت نوبت دهی با ما تماس بگیرید

زاویهسازیفکوصورتدرشیراز

زاویه سازی فک و صورت در شیراز

زاویه سازی فک و صورت در شیراز

امروزه یکی از دغدغه هایی که بسیاری از خانم ها و آقایان دارند، داشتن ظاهر و چهره ای زیبا و متناسب است. داشتن چهره ای متناسب با فرم سه بعدی و ظریف در زیبایی افراد و جذابیت آنها نقش بسزایی دارد.

چرا که تناسب و هماهنگی بین اجزای مختلف صورت می تواند در زیبایی انسان نقش بسیار زیادی داشته باشد و یکی از مهمترین عوامل زیبا شناختی است. با این حال، امروزه بسیاری از افراد به دلایل مختلف مانند نقص مادر زادی، بیماری، پیری و افزایش سن و غیره... از این نعمت بی بهره هستند.

با این وجود باید گفت که خوشبختانه امروزه این امکان برای همه وجود دارد، که بتوانند با استفاده از تکنیک های زاویه سازی صورت، چهره و صورتی متناسب و زیبا داشته باشند.

 

زاویه سازی صورت

امروزه برای برطرف کردن نقایص چهره و جوانسازی پوست صورت از زاویه سازی استفاده می شود. روش های مختلف و متنوعی برای زاویه سازی صورت ابداع شده است که بر اساس تمایلات هر فرد و حالت چهره اشخاص می تواند، مورد استفاده قرار گیرد. برخی روش ها مانند جراحی پلاستیک تهاجمی تر است، در حالی که برخی دیگر از روش ها ساده تر است و می تواند به صورت سرپایی و بدون هیچ گونه عارضه ای بر روی چهره انجام شود.

منظور از زاویه سازی صورت مجموعه اقداماتی است که برای بهبود ناهنجاری های موجود در صورت و فک انجام می شود و سبب زیبایی و تناسب چهره افراد می شود.

فرم ایده آل چهره

معیار دقیق و مشخصی برای زیبایی و فرم مناسب چهره اگر چه وجود ندارند، اما به صورت کلی می توان به تعریف هایی در مورد زیبایی صورت دست یافت، که مورد پذیرش اکثریت افراد می باشد. برای نمونه داشتن صورت قلبی شکل و یا V شکل در بین اکثر افراد زیباست و جذابیت دارد و برای خانم ها مناسب تر است. در آقایان هم داشتن فک برجسته یکی از معیارهای جذابیت و زیبایی است.

تاثیر زاویه سازی صورت بر زیبایی

می توان گفت که زاویه سازی صورت، در اصل نوعی هنر سفالگری است. بنابراین در این روش سعی می شود، که فرم و شکل صورت به شکل دلخواه در آید و عدم تناسب و عیب های صورت برطرف شود. برای نمونه از جمله اقداماتی که در زاویه سازی صورت انجام می شود، لاغری صورت و برجسته سازی گونه ها و چانه، کوچک تر کردن فک و V شکل کردن آن است.

استفاده از این روش ها، نه تنها برای ایجاد تناسب در چهره بسیار مناسب است، بلکه یکی از مزیت های آن جوان سازی پوست نیز می باشد، که سبب بهبود ظاهر و زیبایی پوست می گردد.

در زاویه سازی صورت با پر کردن فرورفتگی ها و نقایص صورت افراد می تواند اعتماد به نفس خود را مجدد به دست آورند و ظاهر جذابی داشته باشند.

افراد مناسب برای زاویه سازی صورت

در گام اول باید در نظر داشت که زاویه سازی صورت برای همه افراد مناسب نیست، بنابراین برای این که بتوان از مزیت های زاویه سازی صورت بهره مند شد، باید از قبل برخی ویژگی ها را در صورت داشت. در آن صورت است که می توان کاندید مناسبی برای زاویه سازی صورت شد. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- داشتن فک مربعی شکل و یا پهن

- برخورداری از چانه دایره ای شکل

- داشتن خط فک بدون زاویه

- برخورداری از گونه های چاق

- داشتن گونه های لاغر

اینها از جمله مشخصاتی است که تعیین می کند، چه کسانی کاندید مناسب برای زاویه سازی صورت می باشند. با این وجود یک راه آسان برای تشخیص این که می توانید زاویه سازی صورت انجام دهید یا نه، قرار دادن دو انگشت شست خود بر روی گونه ها و کشیدن پوست صورت به دو طرف است. اگر این کار، سبب زیباتر شدن شما گردید، در آن صورت می توانید با زاویه سازی چهره ای زیبا و متناسب داشته باشید.

اما اگر دارای صورت خیلی چاق و یا خیلی لاغر هستید، پوستتان دچار افتادگی است، فک پایینی کوچکی دارید، گونه هایتان کوچک است و بینی بسیار بزرگی دارید، گردنتان چاق است و یا چانه ها دچار عقب رفتگی است، در این صورت، نمی توانید کاندیدای مناسب برای زاویه سازی صورت باشید.

انواع روش های زاویه سازی صورت

روش های زیادی برای زاویه سازی صورت وجود دارد، که پزشک متخصص تشخیص می دهد، کدام مناسب شماست. چرا که بهترین پزشک و متخصص با توجه به فرم و حالت صورت و گردن و همچنین با در نظر گرفتن دیگر ویژگی های ظاهری روش درست را انتخاب می کند. با این حال، برخی از روش ها رایج برای زاویه سازی صورت عبارتند از تزریق چربی، تزریق فیلر، لیف صورت، پروتز و غیره ....

برای آگاهی از این روش ها و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ها و راه های ارتباطی درج شده در سایت با همکاران ما در تماس باشید.