جهت نوبت دهی با ما تماس بگیرید

درمانریزشمودرشیراز

درمان ریزش مو در شیراز

درمان ریزش مو در شیراز

یکی از دغدغه ها و نگرانی های که امروزه بسیاری از مردم اعم از زن و مرد دارند، ریزش مو است. ریزش مو تاثیرات منفی برای روی ظاهر و زیبایی افراد می گذارد و سبب کاهش اعتماد به  نفس می شود. از این رو، اکثر افرادی که با این مشکل مواجه هستند، به  دنبال یافتن راه های درمانی مناسب و درست می باشند. از این رو، در این مطلب به بررسی درمان ریزش مو در شیراز می پردازیم.

ریزش مو

ریزش مو اگر چه بر روی سلامتی افراد تاثیر مستقیمی ندارد. ولی با این حال، می تواند اعتماد به نفس و سلامتی روحی افراد را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. از این رو، درمان این مشکل برای همه افراد بسیار مهم است و بسیاری از افراد سعی می کنند به راه ها و روش های مختلف ریزش موی خود را درمان و برطرف نمایند.

ریزش مو می تواند دلایل و علل مختلفی داشته باشد. برخی از این علل به ژنتیک و موروثی بودن مربوط می شود، برخی دیگر به عدم تعادل هورمون ها، بیماری های قارچی پوست سر، استرس، بیماری خود ایمنی و یا کمبود مواد غذایی و غیره مربوط می شود. همه اینها، می تواند دلیلی برای ریزش مو باشد. با این وجود، امروزه این امکان به وجود آمده است که بتواند با استفاده از راه های مختلف به درمان ریزش مو پرداخت و آن را برطرف کرد. از این رو، برای درمان ریزش مو در شیراز می توانید به بهترین و مجرب ترین متخصص مراجعه کنید.


درمان ریزش مو

همانطور که گفته شد، ریزش مو می تواند به علل و دلایل مختلفی به وجود آید. ولی با این حال، امروزه امکان درمان برای همه وجود دارد و پزشک متخصص و مجرب با استفاده از راه ها و روش های مختلف اقدام به درمان می کند.

برای این که بتوانید مانع از ریزش موی سر شوید و روند ریزش آن را کند کنید، اولین و آسان ترین راه ماساژ دادن پوست سر است. ماساژ دادن پوست سر و موها می تواند به تحریک آنها کمک نماید و سبب شود که روند ریزش مو کندتر شده و فرد بتواند فرصت مراجعه به پزشک برای درمان قطعی و کامل ریزش مو را داشته باشد.

مراجعه به پزشک متخصص برای درمان

اولین و مهمترین کار برای درمان ریزش مو در شیراز مراجعه به متخصص و پزشک مجرب است، به این صورت می تواند به درمان قطعی اقدام کرد و درمان را انجام داد.

برای این منظور، لازم است، که در درجه اول پزشک متخصص و ماهر را پیدا کنید. سپس می توانید را مراجعه به پزشک کارهای درمانی را شروع کنید.

انجام آزمایش ها و بررسی های لازم

بعد از این که به پزشک مجرب مراجعه کردید، معاینات و بررسی های اولیه لازم انجام می شود. به این صورت می تواند دلیل اصلی ریزش مو را تشخیص داد. چرا که ریزش مو می تواند به دلیل مشکلات و بیماری های جسمی و یا حتی بیماری های روحی و روانی رخ دهد. لذا لازم است، دلیل ایجاد ریزش مو بررسی گردد.  

بعد از این که آزمایش ها و معاینات لازم انجام شد، متناسب با زمینه ها و دلایلی که سبب ایجاد ریزش مو می شود، اقدام به تجویز دارو می گردد.

بیمار باید، داروهای تجویز شده را به دقت و سر زمان استفاده کنید و در دوره های که پزشک تعیین می کند برای بررسی اثرگذاری داروها به پزشک مراجعه نماید.  

بهترین و متخصص ریزش مو در شیراز تمامی راه ها و کارهایی که برای درمان لازم است ، استفاده می کند و تا پایان روند درمان همراه بیمار است و به صورت دوره ای نتایج درمان را بررسی و کنترل می کند. تا به این صورت درمان جواب داده و نتیجه مطلوب به دست آید.

از این رو، افرادی که دچار ریزش مو هستند و از این بابت دچار ناراحتی می باشند، می توانند با مراجعه به خانم دکتر پور هاشمی روند درمان را آغاز کنند. برای این منظور، می توانید با شماره های درج شده در سایت با ما در تماس باشید و وقت ملاقات پزشک را بگیرد. در صورتی که در مورد درمان ریزش مو سوالی داشتید، می توانید از طریق شبکه های اجتماعی از جمله صفحه اینستا گرام با خانم دکتر در تماس باشید و سوالات خود را مستقیم و بی واسطه بپرسید.