جهت نوبت دهی با ما تماس بگیرید

تزریقژللبمدلعروسکیدرشیراز

تزریق ژل لب مدل عروسکی در شیراز

تزریق ژل لب مدل عروسکی در شیراز

بسیاری از بانوان برای حجم بخشیدن به لب ‌ها و اصلاح فرم ظاهری آن ‌ها، تزریق ژل لب به مدل های مختلف انجام می دهند. تزریق ژل لب مدل عروسکی یکی از پرطرفدارترین این مدل ها می باشد. در این تزریق هر دو لب بالایی و پایینی حجیم می شوند. در این مقاله به بررسی تزریق ژل لب مدل عروسکی، مزایای آن، تفاوت آن با مدل های دیگر، مراقبت های قبل و بعد از آن و هزینه تزریق ژل لب مدل عروسکی پرداخته ایم.

 

تزریق ژل لب مدل عروسکی

یکی از زیباترین و رایج ترین مدل های تزریق ژل لب، تزریق ژل لب مدل عروسکی یا باربی می باشد. در تزریق ژل لب مدل عروسکی، هدف بر روی لب بالایی می باشد و لب پایین کمی نیز حجیم می شود. در واقع با تقویت قسمت V شکل در میانه لب بالایی، لب ها حالتی شبیه به لب های عروسک می گیرند.

همچنین در تزریق ژل لب مدل عروسکی ارتفاع لب ها افزایش پیدا می کند و بعد از تزریق هنگام لبخند زدن، بخشی از لثه ‌ها توسط لب‌ ها پوشیده خواهند شد. به طور کلی با تزریق ژل لب مدل عروسکی زیبایی به لب های شما بخشیده می شود.

مزایای تزریق ژل لب مدل عروسکی

  • ماندگاری تزریق ژل لب مدل عروسکی حدود یک سال یا بیشتر طول می کشد.
  • با تزریق ژل لب مدل عروسکی، علاوه بر افزایش حجم لب ها، عدم تقارن یا عدم تناسب آن ها نیز برطرف می شود.
  • تزریق ژل لب مدل عروسکی معمولا در مدت زمان کوتاهی انجام می شود.
  • احتمال بسیار کمی وجود دارد که فرد واکنش ‌های آلرژیک به اجزای ترکیب داشته باشد.
  • در سنین 18 تا 55 سال، افراد می توانند ژل لب مدل عروسکی تزریق کنند.
  • تزریق ژل لب مدل عروسکی دوره درمان طولانی و دشواری ندارد.
  • نتایج تزریق همان موقع مشخص می شود.
  • روند پیری پوست لب را کند می کند.
  • چین و چروک دور لب را از بین می برد.
  • لب ‌ها را مرطوب و تغذیه می ‌کند.

تزریق ژل لب مدل عروسکی یا باربی برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که لب های نازکی دارند یا می خواهند حالت لب هایشان جمع و جور شود، تزریق ژل لب مدل عروسکی می تواند برایشان مناسب باشد؛ زیرا همانطور که گفتیم، هدف تزریق ژل لب مدل عروسکی بر حجیم کردن لب ها و قسمت V شکل لب است که سبب غنچه ‌ای شدن شکل لب ها می شود.

توجه کنید که قبل از انجام هر تزریقی و هر مدلی در ابتدا باید با پزشک خود در این باره صحبت کنید تا با بررسی فرم صورت شما، بهترین مدل تزریق ژل لب به شما پیشنهاد شود. همچنین متخصص زیبایی در چند جلسه تزریق ژل لب را انجام می دهد تا فرد به نتیجه دلخواه خود برسد.

 

تزریق ژل لب مدل عروسکی برای چه افرادی مناسب نیست؟

تزریق ژل لب مدل عروسکی برای کسانی که لب پایینی قلوه ای شکل و حجیم دارند، مناسب نیست و بهتر است از مدل های دیگر استفاده کنند. همچنین افرادی که دارای فاصله لب بالا و بینی کمی هستند، نباید از این مدل برای تزریق استفاده کنند؛ چرا که امکان دارد چهره آن ها را از حالت طبیعی خارج کند.

تفاوت تزریق ژل لب مدل عروسکی با دیگر مدل ‌های تزریق ژل لب چیست؟

مقدار ژل تزریق شده و نواحی تزریق، اصلی ترین تفاوت تزریق ژل لب مدل عروسکی با مدل های دیگر است. برای مثال تفاوت تزریق ژل لب مدل عروسکی با تزریق ژل لب مدل قلوه ای یا روسی در این است که مدل عروسکی مقدار ژل کمتری برای تزریق نیاز دارد. البته مقدار تزریق هر کدام از مدل ها به حالت اولیه لب ها و سابقه تزریق ژل بر روی لب ها نیز بستگی دارد.

 

مراقبت ‌های قبل از تزریق ژل لب مدل عروسکی

در ابتدا فرد باید با متخصص زیبایی جلسه ای برای مشاوره داشته باشد تا پزشک باید ها و نباید های تزریق ژل لب مدل عروسکی را به شخص بگوید. توصیه هایی که برای مراقبت ‌های قبل از تزریق ژل لب مدل عروسکی گفته می شود، به شرح زیر است:

  • شخص می بایست از حدود یک هفته قبل از تزریق ژل لب مدل عروسکی از مصرف سیگار، قلیان و هرگونه دخانیات اجتناب کند.
  • فرد باید با مشورت پزشک، داروهای ضد التهاب یا شل کننده خون مصرف نکند.
  • اگر فرد دارای بیماری خاصی است یا به دارویی حساسیت دارد، باید پزشک خود را در جریان بگذارد.

همچنین شخص نباید با لب های آرایش کرده به کلینیک مراجعه کند و بهتر است قبل از تزریق، استحمام کرده باشد. در صورت نیاز پزشک متخصص زیبایی بر روی لب ها بی حسی قرار می دهد؛ هر چند که خود ژل ها این خاصیت را دارند و در بی درد شدن تزریق موثر هستند. در نهایت مقدار مورد نیاز ژل به لب ها تزریق می شود.

 

مراقبت ‌های پس از تزریق ژل لب مدل عروسکی

پس از انجام تزریق ژل لب مدل عروسکی، احتمالا پزشک در جهت تسکین درد و تورم لب ها، از کمپرس یخ استفاده می ‌کند و فرد می تواند بلافاصله به خانه برگردد؛ در واقع نیازی به بستری شدن شخص نیست.

بعد از اتمام کار تزریق در کلینیک، فرد باید نکاتی را تا زمان برطرف شدن کامل عوارض تزریق ژل لب مدل عروسکی رعایت کند تا لب ها فرم دلخواه خود را بگیرند؛ این نکات عبارتند از:

  • فرد باید از خوردن غذاهای سفت یا دستمالی لب ‌ها خودداری نماید.
  • شخص می بایست از مصرف مواد آرایشی بر روی لب ‌ها اجتناب کند.
  • دارو های تجویز شده به ‌موقع باید مصرف شوند.
  • از خوردن نوشیدنی‌ های الکلی یا مصرف دخانیات باید خودداری شود.
  • فرد نباید داروهایی مانند آسپیرین یا ایبوپروفن را مصرف کند.

 

فرم دلخواه بعد از تزریق ژل لب مدل عروسکی چه زمانی دیده می شود؟

بعد از تزریق ژل لب مدل عروسکی در ابتدا لب ها ورم دارند، اما تغییر ایجاد شده را می توان بلافاصله بعد از تزریق ژل مشاهده کرد. احتمالا فرد فرم دقیق و حجم واقعی لب های خود را تا 10 روز بعد از تزریق ببیند.

از آنجایی که سیستم بدنی هر فرد متفاوت می باشد، ممکن است واکنش های بعد از تزریق ژل لب مدل عروسکی نیز متفاوت باشد؛ اما به طور کلی چند روز بعد از تزریق ژل لب مدل عروسکی، کبودی و ورم لب ها رفع می شود و فرم لب تا چندین ماه به صورت عروسکی باقی می ماند تا زمانی که لب ها نیاز به ترمیم داشته باشند.

 

هزینه تزریق ژل لب مدل عروسکی چقدر است؟

هزینه تزریق ژل لب مدل عروسکی در شیراز به عوامل متعددی بستگی دارد؛ در واقع مقدار مورد نیاز ژل و نوع برند آن مهم ترین عامل در تعیین هزینه تزریق ژل لب مدل عروسکی می باشد.می توان گفت هزینه این تزریق تا حد زیادی به لب های فرد بستگی دارد زیرا با بررسی لب ها، مقدار ژل مورد نیاز پزشک مشخص می شود.

 

شما می توانید تزریق ژل لب مدل عروسکی در شیراز را توسط دکتر مهسا پورهاشمی انجام دهید و به نتایج دلخواهتان برسید.