جهت نوبت دهی با ما تماس بگیرید

تزریقفیلرمودرشیراز

تزریق فیلر مو در شیراز

تزریق فیلر مو در شیراز

داشتن موهای زیبا و پر پشت خواسته و آرزوی همه افراد اعم از زن و مرد است. ولی با این حال، امروزه بسیاری از افراد دچار مشکلات ناشی از مو می شوند و موهایشان دچار ریزش، موخوره و غیره... می شود. از این رو، به دنبال یافتن راه ها و روش هایی هستند که بتوانند از آن طریق به درمان مشکل مو بپردازند.

یکی از بهترین و مناسب ترین راه ها که برای این منظور، وجود دارد، فیلر مو است. فیلر مو نه تنها برای درمان بیماری ها و مشکلات مو مناسب است، بلکه سبب زیبایی و جذابیت مو نیز می شود.

چیستی فیلر مو

برای بسیاری از افراد این سوال همیشه مطرح است که فیلر مو چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که فیلر مو، ماده حجم دهنده مو در جهان است که از اسید هیالورونیک و پپتید فعال تشکیل شده است.

این ماده حجم دهنده با استفاده از یک سرنگ و از طریق یک سوزن بسیار ریز به زیر پوست سر تزریق می شود. بعد از این که تزریق انجام شد، بلافاصله مواد داخل فیلر آزاد می شود و فعال می گردد.

به همین دلیل در کوتاه ترین زمان سبب تقویت مو و سلول های پوست می شود. استفاده از این روش، از مرگ سلولی جلوگیری می کند و سلامت ناحیه تزریق شده را تضمین می نماید.

این روش با احیای سلول های پوست سر سبب افزایش گردش خون می شود و در نتیجه مواد لازم را برای تغذیه فولیکول ها تامین می کند. از این رو، سبب تحریک موها و افزایش سرعت رشد موها می گردد.

چه کسانی می توانند فیلر مو تزریق کنند.؟

همه افرادی که می خواهند صاحب موهای زیبا و پر پشت شوند، می توانند اقدام به تزریق فیلر مو کنند، ولی با این حال، افرادی که یکی از ویژگی های زیر را دارند، مناسب برای تزریق فیلر مو می باشند.

- افرادی که به هر دلیل جنس موهایشان نازک است و موهایشان ضعیف شده است.

- افرادی که به دنبال تقویت رشد موهای خود می باشند.

- برای افرادی که می خواهند به افزایش حجم و پر پشتی موهای خود اقدام نمایند.

- استفاده از فیلر مو برای افرادی که دچار ریزش مو می باشند، مناسب است و می توانند به عنوان مکمل استفاده نمایند.

- استفاده از فیلر مو می تواند از طاسی در مردان و زنان جلوگیری کند.

علاوه بر اینها، استفاده از فیلر مو برای افرادی که مو کاشته اند و همچنین برای افزایش تاثیر کاشت مو بسیار مناسب و موثر است.

موارد منع استفاده از فیلر مو

با وجود این که فیلر مو دارای مزیت های زیادی است و برای درمان و برطرف کردن انواع مشکلات پوستی و مو مناسب است. ولی با این حال، برخی از افراد نباید به استفاده از آن اقدام کنند. از جمله این افراد می توان به افراد زیر اشاره کرد:

- افرادی که به هر دلیل در ناحیه سر خود دارای زخم ها، عفونت ها و یا التهاب های مختلف می باشند.

- استفاده از فیلر مو برای کودکان مناسب نیست.

- برای افرادی که مبتلا به بیماری های مانند، بیماری آنژین، آندوکاردیت، دیابت، رماتیسم و یا دارای مشکلات و بیماری های مفصلی می باشند.  

- خانم های باردار هم در دوران بارداری و همچنین شیردهی مجاز به استفاده از فیلر مو نیستند.

در کنار اینها، باید گفت، افرادی که به هر دلیل از داروهایی مانند داروهای ضد انعقاد و یا رقیق کننده خون استفاده می کنند، نیز نباید از فیلر مو استفاده کنند.

علاوه بر این ها باید به افرادی که دچار مشکل سیستم ایمنی بدن هستند و افرادی که حساسیت به هیالورونیک دارند نیز باید اشاره کرد.

تزریق فیلر مو در شیراز

اگر به دنبال تزریق فیلر مو در شیراز می باشید، در این صورت، در درجه اول باید به بهترین دکتر متخصص مراجعه کنید. خانم دکتر مهسا پورهاشمی در جلسه اول اقدام به بررسی و تجزیه و تحلیل مو و پوست سر افراد متقاضی می کند. بعد از این که تجزیه و تحلیل انجام شد، روش درمانی مناسب برای افراد متقاضی را طراحی می کند. بر اساس تحقیقات، درمان فیلر مو معمولا در چهار جلسه و در فاصله ای دو هفته ای صورت می گیرد. در این مدت زمان بهبودهای درمانی قابل توجهی به وجود می آید.

در کلینیک زیبایی خانم دکتر، ما با کمال میل و خوشحالی تعداد و دفعات مورد نیاز برای داشتن بهترین و ایده آل ترین نتیجه را به متقاضیان عزیز ارائه می دهیم.

از این رو، متقاضیان انجام فیلر مو می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و به دست آوردن راهنمایی های ضروری از طریق دایرکت اینستاگرام با خانم دکتر به صورت مستقیم در تماس باشند و یا با استفاده از راه ها و روش های درج شده در سایت، با ما تماس برقرار نمایند.