جهت نوبت دهی با ما تماس بگیرید

تزریقفیلرلبدرشیراز

تزریق فیلر لب در شیراز

تزریق فیلر لب در شیراز

با گذشت زمان و با بالا رفتن سن، از میزان چربی های زیر پوست کاهش یافته و عضلات و ماهیچه های صورت به سطح پوست نزدیک تر می شوند و در نتیجه، چین و چروک و خط های صورت نمایان می گردد. در رابطه با کاهش سطح چربی زیر پوست عوامل مختلفی موثر هستند از جمله قرار گرفتن زیاد در معرض نور خورشید ، مورد های ژنتیکی و نحوه زندگی، روند ظاهر شدن چین و چروک و خطوط را تسریع می دهد. فیلرها، دارو هایی هستند با میزان تهاجمی کم، که به منظور از بین بردن چین و چروک، حجم دهی و تغییر فرم صورت.

یکی از دلایل محبوبیت این ماده که اسید هیالورونیکی است که در آن وجود دارد. اسید هیالورونیکی یک ماده طبیعی است که در حالت عادی نیز در بدن یافت می‌شود. پس در نتیجه خطر واکنش‌های آلرژیک کاهش پیدا می‌کند و عوارض جانبی بسیار کمی دارد.

نوبت دهی دکتر تزریق فیلر لب در شیراز

شما می توانید با مراجعه یا تماس با کلینیک دکتر هاشمی به آدرس شیراز، چهارراه زرگری، برج پزشکی بارانا، طبقه۵، واحد۵۵ به شماره 09178461178، نوبت خود را برای تزریق فیلر لب در شیراز رزرو نمایید.

سوالات متداول:

بهترین مرکز تزریق فیلر لب در شیراز کجاست؟

مرکز تخصصی دکتر پورهاشمی که در ادامه معرفی می شود با مجوز رسمی و استفاده از بهترین پزشک متخصص در زمینه تزریق فیلر لب در شیراز فعالیت می کنند. شما نیز می توانید برای اطمینان بیشتر در انتخاب خود، نمونه کار پزشک را مشاهده کنید. 

مزایای تزریق فیلر لب در شیراز چیست؟

·         برطرف شدن نواقص صورت

·         متقارن شدن صورت

·         از بین بردن چین و چروک

·         ماندگاری خوب

·         بدون نیاز به دوران نقاهت

هزینه تزریق فیلر لب در شیراز چقدر است ؟

فیلر ها براساس برند آن ها و مرغوبیت آن ها قیمت های متفاوتی دارند و همچنین بسته به ناحیه تزریق و بر اساس اینکه چه مقدار فیلر احتیاج دارید قیمت ها متفاوت می باشند

ماندگاری تزریق فیلر لب در شیراز چقدر است؟

مدت زمان تزریق فیلر لب در شیراز می تواند بسته به موارد مختلفی از جمله محصول خاص استفاده شده، متابولیسم فردی و عوامل نحوه زندگی تفاوت داشته باشد. به طور کلی، فیلر های لب بیشتر بین 6 تا 12 ماه ماندگاری دارند. با این حال، لازم است با یک متخصص معتبر مشورت کنید

تزریق فیلر لب در شیراز چه مدل هایی دارد؟

·         تزریق ژل لب مدل عروسکی یا باربی

·         تزریق ژل لب روسی

·         تزریق ژل لب مدل چاک دار

·         تزریق ژل لب مدل گرد

·         تزریق ژل لب مدل قلوه ای

·         ژل لب مدل سه دکمه ای

·         تزریق ژل لب مدل صدف

آیا تزریق فیلر در شیراز مطمئن است؟

در صورتی که تزریق فیلر لب در شیراز توسط پزشک متخصص انجام شود امن است و عارضه ای به دنبال نخواهد داشت.

تزریق فیلر لب در شیراز چگونه است؟

تزریق فیلر در ابتدا با ضدعفونی و بی حس کردن محل تزریق شروع می‌ شود و بعد با استفاده از سوزن‌های مخصوص تزریق فیلر انجام می‌شود. همچنین اندازه و روش تزریق را نیز مشخص می‌کنید. باید دقت داشته باشید که برای تزریق فیلر حتما باید به متخصص مجرب مراجعه کنید.

خواندن این وبلاگ می تواند مفید باشد

بعد از گذشت چند روز می توان از محصولات آرایشی استفاده کرد؟

شما می توانید بعد از گذشت 3 روز استفاده از محصولات آرایشی را شروع کنید.

فرق فیلر لب با ژل لب چیست؟

یکی دیگر از سوالات مراجعه کننده ها تفاوت فیلر لب با ژل لب می باشد. فیلر لب به تمام مواد پرکننده پوستی لب گفته می‌شود در صورتی که ژل لب یکی از انواع مختلفی از فیلر لب است.

تزریق فیلر لب در شیراز درد دارد؟

دکتر قبل از تزریق فیلر لب در ابتدا لب شما را به صورت موضعی کاملا بی‌حس می ‌کند. در بعضی از انواع ژل لب هم لیدوکائین وجود دارد و این موضوع به کاهش درد در زمان تزریق فیلر کمک می‌ کند. اما به‌ در کل کمی درد در زمان تزریق و پس از آن کاملا نرمال است و بعد از 1 تا 2 روز برطرف خواهد شد.

دلیل زود جذب شدن فیلر لب چیست؟

 باید بدانید که متابولیسم یا سوخت ساز بدن بر جذب فیلر لب موثر است. به‌ طور کلی در افرادی که سوخت و ساز بدنشان بیشتر است، ژل لب سریع‌ تر جذب می ‌شود و فرد باید دوباره فیلر لب را ترمیم کند.