جهت نوبت دهی با ما تماس بگیرید

بوتاکسگردندرشیراز

بوتاکس گردن در شیراز

بوتاکس گردن در شیراز

یکی از روش های نوآورانه برای جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک ها استفاده می شود، بوتاکس گردن است. با استفاده از این روش، امکان جوانسازی پوست و داشتن ظاهری زیباتر و جذاب تر برای همه فراهم است.

با گذشت زمان و در اثر افزایش سن و پیری و دیگر عوامل و فاکتورها مانند عوامل ژنتیکی، استرس و غیره پوست گردن دچار چین و چروک های زیادی می شود. این عامل بر روی زیبایی و ظاهر انسان تاثیر منفی می گذارد. از این رو، بسیاری از افراد به دنبال راهکاری می باشند، که بتوانند با استفاده از آن مشکلات پوستی خود را بر طرف کنند و مانند جوانی و گذشته خود پوستی زیبا و جذاب داشته باشند.

 


انجام بوتاکس گردن

برای رفع خطوط گردن از تزریق بوتاکس در ناحیه مورد نظر استفاده می شود. تزریق بوتاکس در گردن یک عمل زیبایی و درمانی محسوب می شود. بوتاکس ماده ای است که با از کار انداختن عضلات سبب می شود که چین و چروک ها از بین برود و پوست صاف و یکدست شود. البته باید اشاره کرد که تزریق بوتاکس موقتی است و لازم است، بعد از مدتی مجدد تکرار شود.

برای بوتاکس گردن می توان از برندها و مارک های مختلف و متنوعی استفاده کرد، در این میان، بوتاکس دیسپورت یکی از بهترین ها و مرغوب ترین ها است، که بوتاکس دیسپورت در شیراز به صورت دقیق و با اطمینان کامل انجام می شود.

با این حال، امروزه بسیاری از افراد نگران عوارض و پیامدهای بوتاکس می باشند. در صورتی که باید گفت به طور کلی تزریق بوتاکس دارای عوارض بسیار محدود و موقتی می باشد. بر روی برخی از افراد، عوارضی ایجاد نمی کند. در برخی از افراد هم دارای عوارض بسیار محدود مانند کبودی و یا سردرد موقت می باشد. البته اگر بوتاکس در شیراز، توسط بهترین پزشک تزریق بوتاکس در شیراز انجام شود، دارای عوارض بسیار کمتری است و در نتیجه می تواند بسیار موثرتر و مفید تر باشد.

با این وجود برخی از ممنوعیت ها برای تزریق بوتاکس در گردن وجود دارد که از جمله این محدودیت ها، زنان باردار، افراد زیر 18 سال و یا افراد بالای 70 سال، زنان شیر ده، افرادی که دارای بیماری های عصبی و یا عضلانی می باشند و افرادی که مصرف کننده داروهای ضعیف کننده عضلات می باشند، مجاز به تزریق بوتاکس در ناحیه گردن نیستند.

برای تشخیص این موارد و دریافت اطلاعات لازم و ضروری، می توانید، با دکتر مهسا پورهاشمی بوتاکس شیراز در تماس باشند و تمامی سوالات و راهنمایی های لازم و ضروری را به دست آورند. خانم دکتر به صورت مستقیم و از طریق دایرکت اینستاگرام سوالات متقاضیان بوتاکس را پاسخ می دهد. متقاضیان بوتاکس در شیراز می توانند به صورت 24 ساعته از بهترین دکتر بوتاکس در شیراز بپرسند و جواب های خود را دریافت نمایند.


هزینه بوتاکس گردن چقدر است؟

این سوالی است که ذهن بسیاری از افراد را به خود درگیر می کند. چرا که هزینه ها، بسیار متغیر است و کلینیک های مختلف هزینه ها و قیمت های متفاوتی را ارائه می دهد. از این رو، برای بسیاری از افراد که به دنبال بوتاکس ارزان در شیراز می باشند، یافتن بهترین و مرغوب ترین نوع بوتاکس که قیمت ارزان تر و بهتری داشته باشد، تا حدودی دشوار است. چرا که در برخی از مواقع ارزان بودن بوتاکس به دلیل بی کیفیت بودن مواد استفاده شده و یا عدم مرغوبیت محصول است. همچنین گاهی تزریق بوتاکس توسط افراد غیر متخصص انجام می شود که می تواند سبب کاهش قیمت ها، شود با این وجود، باید گفت که چنین شرایطی خطرناک است و احتمال ایجاد عوارض مختلفی وجود دارد. بنابراین نباید با کمی ارزان تر، زیبایی و سلامتی خود را به خطر انداخت.

در کلینیک ها پوست و زیبایی بر اساس نوع و برند بوتاکس و موضع مورد نظر برای تزریق، قیمت بوتاکس در شیراز را تعیین می کنند. برای نمونه تزریق بوتاکس دیسپورت که یک برند انگلیسی است و دارای کیفیت بالاتری می باشد، در مقایسه با دیگر بوتاکس ها قیمت بالاتری دارد. در مقابل دیگر بوتاکس ها که کره ای و یا ایرانی می باشند، قیمت متوسط و یا ارزان تری دارند.

برای این منظور، ابتدا پزشک، محل مورد نظر را معاینه کرده محل مناسب برای تزریق را علامت می زند. سپس در این نواحی که بی حسی موضعی می کند که هیچ دردی احساس نشود. بعد با آمپول های مخصوص که دارای سوزن های بسیار نازک و ریز می باشند، تزریق انجام می شود.