جهت نوبت دهی با ما تماس بگیرید

بهترینمرکزجوانسازیپوستدرشیراز

بهترین مرکز جوانسازی پوست در شیراز

بهترین مرکز جوانسازی پوست در شیراز

یکی از مهمترین بخش های بدن که آثار و نشانه های پیری را در خود بروز می دهد پوست است. پوست بدن نقش بسیار مهم و اساسی در زیبایی و جوانی افراد دارد. ولی با این وجود، با افزایش سن و روند پیری پوست افتاده می شود و چین و چروک های بسیاری در آن به وجود می آید. از این رو، پیری خود را در پوست به صورت آشکار نشان می دهد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد به دنبال جوانسازی پوست در شیراز می باشند.

امروزه به لطف پیشرفت های که در عرصه پزشکی به وجود آمده است، می توان گفت که روش ها و تکنیک های بسیار زیادی برای جوانسازی پوست در شیراز وجود دارد، که با استفاده از این روش ها و راه ها می توان پوست را زیباتر و جوان تر کرد و بر زیبایی و جذابیت خود افزود.


پیری پوست و دلایل آن

پیری پوست از جمله عارضه های است که در همه افراد ایجاد می شود و هیچ فردی نمی تواند مانع از آن شود. چرا که با افزایش سن به تدریج اندام های مختلف بدن دچار تغییرات زیادی می شوند و قابلیت های آنها تغییر می کند. یکی از مهمترین و اصلی ترین اندام ها که پیری را در آن می توان مشاهده کرد، پوست است. پیری پوست علاوه بر افزایش سن افراد می تواند در نتیجه عوامل و دلایل مختلف به وجود آید. از جمله این دلایل می توان به قرار گرفتن در معرض نور خورشید به مدت زیاد، عدم استفاده از کرم های مناسب، نداشتن تغذیه مناسب و درست، استفاده از نوشیدنی های الکلی، داشتن استرس بیش از حد، استفاده از دخانیات  و غیره... اشاره کرد. همه اینها می تواند سبب ایجاد پیری پوست در افراد شود.

علائم و نشانه های پیری پوست

پیری پوست می تواند خود را به صورت های مختلف نشان دهد. با این وجود اولین نشانه پیری که در پوست ایجاد می شود، بروز خطوط پوستی است که از حوالی سنین 25 سالگی می تواند خود را نشان دهد. این خطوط به تدریج عمیق تر می شود و تبدیل به خطوط دائمی می گردد. شایع ترین محل های که این خطوط ایجاد می شود، پیشانی، خط اخم، خطوط شعاعی دور چشم و خطوط پنجه کلاغی، خط خنده، خطوط دور لب و غیره... هستند. همه این خطوط نه تنها نشان دهنده پیری پوست می باشند، بلکه بر روی زیبایی و ظاهر انسان نیز تاثیرات منفی می گذارد. به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال جوانسازی پوست می باشند. برای این منظور بهترین و مناسب ترین راه مراجعه به بهترین مرکز جوانسازی پوست در شیراز است. در این مرکز با استفاده از آخرین و به روز ترین فناوری ها و تکنیک های پزشکی جوانسازی پوست انجام می شود.

روش ها و راه های جوانسازی پوست

برای جوانسازی پوست و از بین بردن علائم و نشانه های پیری روش ها و راه های زیاد وجود دارد که متناسب با شرایط افراد، متخصصان یکی از راه ها و روش ها را انتخاب و توصیه می کنند. از جمله این روش ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- استفاده از کرم های موضعی

استفاده از کرم های موضعی اولین گام در جوانسازی پوست می باشند. این گرم ها از مواد مختلفی تشکیل شده اند و می تواند سبب جوانسازی پوست و از بین رفتن چین و چروک شوند. اصلی ترین نوع این کرم ها، کرم های اسید میوه می باشند که با توجه به ترکیبات شان سبب از بین رفتن چین و چروک و کلاژن سازی پوست می شوند.

-  هایفوتراپی

از دیگر روش های جوانسازی پوست است. این روش بر اساس اولتراسوند ساده و یا همان امواج صورتی انجام می شود. با استفاده از این تکنولوژی پزشک متخصص می تواند امواج صورتی را در عمق دل خواهی از لایه های زیر پوست متمرکز کند و بدون این که پوست آسیب ببیند، اقدام به جوانسازی و از بین بردن چین و چروک ها نماید.

سلول درمانی با استفاده از سلول های بنیادی

برای جوانسازی پوست می توان از این روش استفاده کرد. در این روش، پزشک ابتدا اقدام به استخراج قطعه کوچکی از سلول های فیبروبلاست از پوست فرد متقاضی جوانسازی پوست می کند و سپس آن را کشت و تکثیر می نماید. بعد از کشت، مجدد سلول های تکثیر شده را در محل های گود شده پوست تزریق می نماید. به این صورت چین و چروک ها پر شده و در محل تزریق شده اقدام به کلاژن سازی می کند و سبب جوانسازی پوست می شوند.

برای جوانسازی پوست، علاوه بر روش ها بالا، راه های زیادی وجود دارد، برای آشنایی با این راه ها و روش ها می توان با استفاده از راه های ارتباطی درج شده در سایت با ما در تماس باشید و اطلاعات به روز و کامل را به دست آورید.