جهت نوبت دهی با ما تماس بگیرید

بهتریندکترمیکرونیدلینگدرشیراز

بهترین دکتر میکرونیدلینگ در شیراز

بهترین دکتر میکرونیدلینگ در شیراز

میکرونیدلینگ (CIT) روشی برای جوان تر شدن پوست است که با استفاده از یک سری سوزن ریز انجام می شود. با استفاده از این سوزن های ریز که به آن ها میکرونیدل هم گفته می شود پوست تحریک شده و شروع به تولید کلاژن می کند. در ادامه با انواع فواید میکرونیدلینگ و تاثیرات آن آشنا می شوید و بهترین دکتر میکرونیدلینگ در شیراز نیز به شما معرفی می شود.


فواید میکرونیدلینگ صورت


یکی از مهم ترین فواید میکرونیدلینگ صورت رفع چین و چروک‌ها و خطوط چهره و در نتیجه جوان تر شدن پوست است. از این روش همچنین برای از بین بردن جای بخیه، زخم، جوش و آکنه هم استفاده می شود. بعضی از افراد از میکرونیدلینگ برای از بین بردن جای سوختگی هم استفاده می کنند.


تاثیر میکرونیدلینگ بعد از چند روز است؟

تاثیر و ماندگاری میکرونیدلینگ در افراد مختلف متفاوت بوده و بستگی ها به مراقبت های فرد دارد همان طور که در بالا گفته شد میکرونیدلینگ از طریق تولید کلاژن، پوست را جوان می کند بنابراین پزشک بعد از میکرونیدلینگ یک رژیم حاوی موادی که در کلاژن سازی موثر است را به بیماران توصیه می کند. به طور متوسط تاثیرات میکرونیدلینگ بعد از یک تا دو هفته مشاهده می شود و همچنین این روش حدودا 2 تا 3 سال برای شما ماندگاری خواهد داشت.


مراقبت های بعد از میکرونیدلینگ

مراقبت های بعد از میکرونیدلینگ اهمیت زیادی دارد و تاثیر و ماندگاری میکرونیدلینگ تا حد زیادی به مراقبت های بعد از آن بستگی دارد. در زیر به چند مورد از نکاتی که بعد از میکرونیدلینگ باید آن ها را رعایت کنید، اشاره خواهیم کرد.


استفاده نکردن از مواد آرایشی

بعد از میکرونیدلینگ به هیچ وجه از مواد آرایشی استفاده نکنید زیرا بعد از میکرونیدلینگ منافذ پوست باز بوده و این مواد وارد پوست می شوند و روند کلاژن سازی را مختل می کنند.

 
از مصرف الکل و دخانیات خودداری کنید

بعد از میکرونیدلینگ از مصرف الکل و دخانیات خودداری کنید، زیرا باعث ایجاد قرمزی و التهاب در پوست می شود. بهتر است بعد از انجام میکرونیدلینگ از مایعات و نوشیدنی های خنک استفاده کنید.


تغذیه مناسب

تغذیه ی مناسب و استفاده از مواد غذایی مثل آناناس و ماهی که در کلاژن سازی موثر هستند در بهبود سریع و تاثیر میکرونیدلینگ موثر است.


از استحمام در روز اول خودداری کنید

بعد از میکرونیدلینگ از حمام و رفتن به استخر خودداری کنید زیرا این کار باعث بروز عفونت در پوست شما خواهد شد.


قرار نگرفتن در معرض نور خورشید

حداقل تا دو هفته بعد از میکرونیدلینگ از قرار گرفتن در برابر نور مستقیم خورشید پرهیز کنید و در صورت خروج از منزل از کلاه یا کرم ضد آفتاب استفاده کنید.


چند روز بعد از میکرونیدلینگ میتوان صورت را شست؟

تا 6 ساعت بعد از میکرونیدلینگ از شستن صورت خود پرهیز کنید و پس از شستن صورت آن را کاملا خشک کنید. توصیه می شود بعد از میکرونیدلینگ از سرم های پوستی که توسط پزشک توصیه می شود، استفاده کنید.


میکرونیدلینگ برای درمان لک صورت

یکی از درمان های موثر برای از بین بردن لک صورت میکرونیدلینگ است، زیرا در این روش با تحریک پوست، بدن احساس می کند یک تروما در پوست ایجاد شده و برای درمان و مقابله با آن شروع به کلاژن سازی می کند و از این طریق باعث درمان لک صورت می شود.


میکرونیدلینگ مو

در میکرونیدلینگ مو مانند میکرونیدلینگ صورت از دستگاه هایی که دارای سوزن های ریزی هستند، استفاده می شود. این سوزن ها با تاثیر روی فولیکول‌های مو باعث رویش مجدد مو شده و برای درمان موهای کم پشت و آسیب دیده استفاده می شوند. میکرونیدلینگ مو به افرادی که دارای ریزش مو هستند هم توصیه می شود. اگر برای ریزش موهای خود از روش های زیادی استفاده کرده اید و از هیچ کدام نتیجه نگرفته اید میکرونیدلینگ مو را به شما توصیه می کنیم.

هزینه میکرونیدلینگ

هزینه و قیمت میکرونیدلینگ پوست و مو به عوامل متعددی مانند تعداد جلسات مورد نیاز، زمان هر جلسه و پوست هرفرد بستگی دارد. از دیگر عوامل موثر در هزینه میکرونیدلینگ می توان به روش انجام میکرونیدلینگ اشاره کرد. 

در آخر باید گفت چون میکرونیدلینگ یک کار تخصصی است و با پوست و موی شما در ارتباط است بهتر است این کار را زیر نظر یک دکتر متخصص انجام دهید تا هم عوارض کم تری داشته باشد و هم نتیجه ی بهتری به شما بدهد. ما برای این کار دکتر مهسا پورهاشمی را به شما معرفی می کنیم، ایشان پس از گذراندن تحصیلات آکادمیک در رشته پزشکی عمومی، با گذراندن دوره های تخصصی زیبایی و اخذ مدرک از آکادمی زیبایی کانادا در این حیطه فعالیت خود را آغاز نمودند. برای رزرو نوبت و مشاوره می توانید با شماره 09178461178 در تماس باشید.