جهت نوبت دهی با ما تماس بگیرید

بهتریندکترزاویهسازیفکوصورتدرشیراز

بهترین دکتر زاویه سازی فک و صورت در شیراز

بهترین دکتر زاویه سازی فک و صورت در شیراز


زاویه سازی فک و صورت از جمله روش های زیبایی است که امروزه طرفداران زیادی در جهان و ایران پیدا کرده است. در ادمه این مقاله با روش های مختلف زاویه سازی فک و صورت، هزینه زاویه سازی فک و صورت و بهترین دکتر زاویه سازی فک و صورت در شیراز آشنا می شوید. 


زاویه سازی فک و صورت به چه افرادی توصیه می شود؟


زاویه سازی فک و صورت برای افرادی که می خواهند جوان تر بنظر برسند و از چین و چروک های صورت خود راضی نیستند و یا دوست دارند چانه ی آن ها زاویه دارتر و متقارن تر باشد مناسب است. زاویه دار کردن فک و صورت می تواند باعث برجسته تر شدن استخوان گونه، ظریف تر شدن ظاهر بینی و همچنین گرد تر و زیباتر بنظر رسیدن چشم ها شود. البته فرم صورت هم می تواند در روش زاویه سازی موثر باشد.
لازم به یادآوری است که زاویه سازی فک برروی افراد زیر 18 سال انجام نمی شود. 


انواع روش های زاویه سازی فک و صورت


پزشکان متخصص نسبت به افراد مختلف، چهره و استخوان بندی مختلف از روش های متفاوتی برای زاویه سازی فک و صورت استفاده می کنند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.


زاویه سازی فک و صورت با استفاده از ژل


درزاویه سازی با استفاده از ژل یا فیلر از ژل هایی که معمولاً حاوی اسیدهیالورونیک و کلسیم هستند، استفاده می شود. این روش بدون درد بوده و باعث ایجاد حالت V شکل در چانه می شود. این روش 1 تا 2 سال دوام دارد و بعد از تزریق نباید قسمت تزریق شده را حرکت بدهید یا به آن فشاری وارد کنید، زیرا این کار باعث حرکت ژل شده و فرم صورت را خراب می کند. این روش به افرادی که در اثر افزایش سن دارای چین و چروک هایی در پوست خود هستند توصیه می شود و همچنین برای افرادی که صورت گرد دارند هم موثر است.


زاویه سازی فک و صورت با استفاده از چربی


در این روش از چربی های نقاط مختلف بدن مانند ران، دور ناف، پهلو، قسمت داخلی کشاله ران و دور زانوها استفاده می کنند و آن ها را به فک یا چانه تزریق می کنند. توجه داشته باشید که این روش در اتاق جراحی انجام می شود. زاویه سازی فک و صورت با استفاده از چربی به افرادی که وزن کم یا صورت لاغری دارند و به تازگی وزن زیادی کم کرده اند توصیه می شود.


زاویه سازی فک و صورت با استفاده از نخ


در زاویه سازی بوسیله ی نخ از یک سری نخ های جذبی به نام نخ سیلوئت که زیر پوست قرار داده می شوند، استفاده می شود. ماندگاری این روش 2 سال بوده و نخ ها بعد از 6 تا 8 ماه جذب صورت می شوند.


زاویه سازی فک و صورت با استفاده از بوتاکس


در این روش پزشک با کمک بی حس کردن بخش هایی از فک و صورت، باعث کوچک تر شدن و در نتیجه فرم دهی آن ها می شود. ماندگاری زاویه سازی فک و صورت با استفاده از بوتاکس 3 تا 4 ماه بوده و در آن از بی حسی استفاده می شود.


زاویه سازی فک و صورت با استفاده از عمل جراحی


در روش زاویه سازی فک و صورت با استفاده از عمل جراحی قسمتی از استخوان فک برداشته می شود. این روش دائمی بوده و نیاز بیهوشی دارد. این روش جراحی برای افرادی که پوستشان بیش از حد شل شده و یا روش های دیگر در آن ها اثر ندارد، توصیه می شود.


دکتر خوب برای زاویه سازی فک و صورت


زاویه سازی فک و صورت چون یک کار تخصصی است، بنابراین بهتراست قبل از هرچیز یک دکتر متخصص برای آن پیدا کنید. حتما قبل از انتخاب پزشک نمونه کارهای قبلی و عکس های مراجعه کنندگان را بررسی کنید. برای این کار ما به شما دکتر مهسا پور هاشمی را معرفی می کنیم. دکتر مهسا پورهاشمی، پزشک عمومی هستند که پس از گذراندن دوره های تخصصی زیبایی و اخذ مدرک از آکادمی زیبایی کانادا فعالیت های خودشان را در زمینه ی زیبایی آغاز کرده اند. دکتر مهسا پور هاشمی در زمینه های تزریق بوتاکس، زاویه سازی فک، تزریق فیلر، فیشیال صورت، مادلینگ یا همان زاویه سازی فک و صورت، مزومیکرونیدلینگ، مزوتراپی، میکرونیدلینگ، پلینگ و پلاژن هم فعالیت دارند. برای رزرو نوبت یا مشاوره با شماره 09178461178 تماس بگیرید.


هزینه زاویه سازی فک و صورت


هزینه زاویه سازی صورت با توجه به اینکه از چه روشی برای این کار استفاده می کنید، متفاوت است. به عنوان مثال زاویه سازی از طریق تزریق ژل یا از تزریق چربی با یکدیگر قیمت متفاوتی دارند. هزینه زاویه سازی صورت یا توجه به وارداتی بودن مواد تزریقی نسبت به افزایش قیمت دلار هم تغییر می کند. جهت اطلاع دقیق از قیمت ها می توانید از طریق همین سایت با کلینیک دکتر مهسا پور هاشمی تماس بگیرید.