جهت نوبت دهی با ما تماس بگیرید

پروفایلودرشیراز

پروفایلو در شیراز

پروفایلو در شیراز

امروزه انجام دادن عمل های زیبایی در بین بانوان محبوبیت زیادی دارد و هر روزه بر طرفداران آن افزوده می شود. در اکثر مواقع اکثر خانم ها با پرداخت هزینه های گزاف و حتی گاهی سرسام آور دوست دارند، به زیبایی دلخواه خود برسند. در این میان، عمل زیبایی یکی از رایج ترین راه ها برای اکثر بانوان است. البته جراحی زیبایی همیشه بی خطر نیست و گاهی می تواند صدمات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. از این رو، لازم است با انواع جراحی زیبایی آشنایی داشته باشید. به همین دلیل در این مطلب به بررسی پروفایلو در شیراز می پردازیم.

آشنای با پروفایلو

پروفایلو یک نوع ژل هیالورنیک اسید است که به صورت کاملا طبیعی سبب ایجاد فرم دهی به صورت می شود و در اصطلاح به آن لیفت صورت گفته می شود. هیالورونیک اسید ماده ای طبیعی است که در پوست وجود دارد و وظیفه آن حفظ و نگهداری رطوبت پوست است. وجود این ماده در پوست سبب افزایش کلاژن سازی و الاستین سازی می شود.

پروفایلو نه تنها نوعی فیلر است و به عنوان پر کننده استفاده می شود، بلکه برای آبرسانی کامل و عالی به پوست نیز مناسب و ایده آل است. استفاده از پروفایلو سبب افزایش حجم پوست و درخشندگی پوست می شود. به همین دلیل انتخاب آن برای افرادی که دچار چین و چروک پوستی شده اند و یا پوست تیره دارند، بسیار مناسب است. لذا انجام پروفایلو در شیراز می تواند به شما کمک کند، که پوستی جوان و بدون چین و چروک داشته باشید.

مزیت های استفاده از پروفایلو

با افزایش سن و بعد از سی سالگی میزان و سطح کلاژن و الاستین در پوست انسان کاهش پیدا می کند. از این رو، افراد با خطوط ریز در روی پوست خود مواجه می شوند. اینها می تواند نشانه پیری باشد. لذا، افراد به فکر جوانسازی پوست می افتند و برای این منظور اقدام به تزریق پروفایلو در شیراز می کنند.

در صورتی که پوست حالت ارتجاعی خود را از دست داده باشد و چین و چروک های ایجاد شده در پوست عمیق باشد، استفاده از درمان های ترکیبی که شامل پروفایلو است، می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

با این حال، برای درمان بهتر، توصیه می شود، قبل از اقدام با خانم دکتر مشورت کنید و مشاوره های لازم را به دست آورید.

تزریق پروفایلو

در اکثر مواقع ژل پروفایلو در ناحیه صورت تزریق می شود. با این وجود از پروفایلو می تواند در دیگر نواحی بدن از جمله گردن، جلو سینه بازو و نواحی شانه و یا حتی دست استفاده کرد و به این مناطق تزریق نمود. امروزه تزریق پروفایلو در ناحیه گردن با استقبال زیادی مواجه شده است و با استفاده از آن می توان از افتادگی پوست جلوگیری کرد و ظاهری زیبا و جذاب به خود داد.

 

تفاوت پروفایلو و فیلرهای پوستی 

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از متقاضیان مطرح می شود، این است که چه تفاوتی بین پروفایلو و فیلرهای پوستی وجود دارد و کاربرد آنها چیست؟

برای این منظور گفت که بین پروفایلو و فیلرهای پوستی تفاوت وجود دارد و تفاوت آنها در کاربرد شان است. پروفایلو امکان و قابلیت حجم دهی صد در صدی به پوست را دارد و نباید آن را با فیلرهای پوستی مقایسه کرد. پروفایلو در درجه اول آبرسان است و درمان آن نیز بر همین پایه صورت می گیرد. هیالورونیک اسید موجود در آن به صورت متوازن در تمام پوست توزیع می شود و به صورت یکنواخت سبب افزایش حجم پوست می شود. از این رو، برای داشتن پوستی زیبا و جوان بسیار مناسب تر و بهتر است.

این در حالی است که از فیلرها بیشتر برای حجم دهی و بر طرف کردن چین و چروک ها استفاده می شود. فیلرها از خاصیت آبرسانی برخوردار نمی باشند. از این رو، بین این دو تفاوت زیادی وجود دارد.

با این حال، متقاضیان فیلر پوستی و پروفایلو در شیراز می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره های رایگان به صورت مستقیم و بی واسطه با خانم دکتر پور هاشمی در ارتباط باشند. برای تماس مستقیم می توانید از پیج اینستاگرام خانم دکتر بازدید کنید و سوالات خود را از طریق دایرکت به صورت مستقیم از خانم دکتر بپرسید و یا با استفاده از راه های ارتباطی و شماره های درج شده در سایت با همکاران و کارشناسان ما در تماس باشید.