جهت نوبت دهی با ما تماس بگیرید

لیفتسانتراللبدرشیراز

لیفت سانترال لب در شیراز

لیفت سانترال لب در شیراز

داشتن لب های با فرم زیبا و مناسب، خواسته هر کسی است. با این وجود، امروزه بسیاری از افراد به ویژه بانوان محترم از شکل و فرم لب های خود ناراضی هستند. چرا که لب ها، تاثیر زیادی بر روی زیبایی افراد دارند. از این رو، اگر شما هم از جمله افرادی هستید، که از شکل و فرم لب های خود ناراضی می باشید، در این صورت می توانید از روش لیفت سانترال لب در شیراز استفاده کنید و به فرم و شکل دلخواه لب خود دست پیدا کنید. این روش، بیشتر در مواردی استفاده می شود که حجم لب ها به دلیل بالا رفتن سن کاهش پیدا کرده است و با کاهش حجم لب ها، فاصله بین لب و بینی زیاد شده است.

چیستی لیفت سانترال لب

لیفت سانترال لب می توان گفت که یکی از ساده ترین و آسان ترین روش ها برای زیباتر و جذاب تر کردن لب هاست. این روش، یک روش ساده جراحی است و به صورت سرپایی انجام می شود. هدف از این روش، بالا کشیدن لب ها می باشند، که در بهترین کلنیک شیراز به صورت تخصصی و حرفه ای انجام می شود.

این روش، اگر به صورت دقیق و صحیح انجام شود، می تواند مزیت های زیادی به همراه داشته باشد. این نوع جراحی با اهداف مختلفی انجام می شود، از جمله هدف های که لیفت سانترال لب برای آن انجام می شود، می توان به جوانسازی پوست، ضخیم سازی و یا ایجاد تغییر در نوع لبخند فرد اشاره کرد. در این روش جراحی با برداشتن یک قسمت کوچک از پوست بین لب و بینی، لب به بالا کشیده می شود. در نتیجه لب ها به صورت خیلی حجیم تر و زیباتر دیده می شود. این روش، می توان گفت که از جمله روش های طبیعی با حجم متعارف است که برای افزایش زیبایی لب ها انجام می شود.

کاربرد ها و استفاده لیفت سانترال لب

امروزه لیفت سانترال لب با اهداف و کاربردهای مختلفی انجام می شود. اولین و مهمترین هدف این جراحی، جوان سازی لب هاست. افزایش سن و پیری لب ها، بر روی زیبایی لب و چهره تاثیرات منفی زیادی دارد که این مشکل را می توان با لیفت سانترال لب از بین برد.

علاوه بر این، برای حجیم سازی لب ها نیز از این روش استفاده می شود. این روش، از جمله روش های ماندگار و دائمی برای افزایش حجم لب ها می باشد. در این روش، به دلیل اینکه اثری از بخیه ها بر روی لب ها باقی نمی ماند، بسیار محبوب است و طرفداران زیادی دارد.

چه کسانی می توانند لیفت سانترال لب را انجام دهند؟

باید گفت که تمامی افرادی که به دنبال بالا کشیدن لب های خود می باشند، می توانند بعد از مشورت با پزشک متخصص اقدام به انجام جراحی لیفت سانترال لب نمایند. به طور کلی افرادی که لب بالایی آنها طولانی است، واجد شرایط انجام جراحی لیفت سانترال لب می باشند. این روش می تواند برای بسیاری از افراد مناسب باشد، ولی اگر مناسب تشخیص داده نشد، پزشک متخصص می تواند به شما روش های دیگری را معرفی کند که بسیار موثر و کاربردی هستند. از جمله این روش ها می تواند به انواع فیلرها اشاره کرد که امروزه علاقه مندان و طرفداران بسیار زیادی دارند.

مراقبت های عمل و بعد از جراحی لیفت سانترال لب

اگر می خواهید لیفت سانترال لب را انجام دهید، در ابتدا لازم است، با پزشک متخصص در این مورد مشورت کنید. پزشک ایمن بودن این روش را برای شما تشخیص می دهد و بعد از انجام بررسی های لازم اقدام به انجام لیفت سانترال لب می نماید.

بنابراین اگر انجام این روش، مورد تایید قرار گرفت، متقاضی باید استفاده از برخی داروها را قطع نماید. از این رو، پزشک لیست داروهایی که ممنوعه را برای شما مشخص می کند. علاوه بر این، حداقل باید تا دو هفته قبل از جراحی استفاده از سیگار را قطع کنید. همچنین از انجام آرایش در محل جراحی اجتناب کنید و اگر حساسیت خاصی دارید، حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

بعد از انجام لیفت سانترال لب نیز باید دقت ها و مراقبت های خاص را انجام داد. برای این منظور بهتر است، تا چند روز بعد از جراحی از کمپرس یخ استفاده کنید و غذاهای نرم بخورید تا به لب ها هیچ گونه فشاری وارد نشود. همچنین توصیه می شود که تا 72 ساعت بعد از جراحی هیچ گونه آرایشی انجام نشود و اجازه داده شود تا جای زخم بدون این که با مواد خارجی در ارتباط داشته باشد، بهتر شود و بهبود پیدا نماید.