جهت نوبت دهی با ما تماس بگیرید

زاویهسازیصورتدرشیراز

زاویه سازی صورت در شیراز

زاویه سازی صورت در شیراز

زوایه سازی صورت یکی از راه ها و روش های زیبایی صورت در دوره معاصر می باشد. بسیاری از افراد به دلیل اینکه قسمت ها و اجزای مختلف صورت دارای تناسب نیستند و با همدیگر فرق می کنند، تمایل دارند به زوایه سازی صورت بپردازند. از این رو، می توان با زوایه سازی صورت اقدام به زیباتر و جذاب تر کردن صورت نمود.

عمل های زوایه سازی صورت، بر روی فک و صورت به طور کلی انجام می شود و از روش ها و راه های مختلفی استفاده می گردد. در این روش، از راه های مختلف مانند تزریق ژل که یک روش غیر تهاجمی است استفاده می شود. از این رو، به فرم دهی چانه، گونه، بینی، لب و یا حتی چشم ها پرداخته می شود.

زاویه سازی صورت در شیراز

زوایه سازی صورت یا مادلینگ چهره امروزه برای زیبایی و جوانسازی پوست استفاده می شود، در این روش به زوایه سازی بینی، رفع و بر طرف کردن غبغب و حالت دادن به چانه اقدام می شود.

در این روش، به زوایه سازی صورت اقدام می شود و حالت صورت به شکل V انجام می شود. از این رو، این روش، در تمام دنیا پر طرفدار است و بسیار محبوب می باشد.

امروزه این روش، در بین آقایان و خانم ها دارای طرفداران بسیار زیادی است و با استفاده از مادلینگ صورت به برجسته سازی صورت اقدام می شود و چهره زیباتر و جذاب تر می گردد.

با زوایه سازی صورت و برجسته تر کردن خطوط فک، گونه و چانه به زیبایی چهره پرداخته می شود. این روش در سراسر دنیا بسیار پر طرفدار است و در ایجاد زیبایی در بخش ها و قسمت های مختلف صورت نقش مهمی دارد. با استفاده از مادلینگ صورت می توان به زوایه سازی دقیق صورت اقدام کرد.

زوایه سازی صورت عملی است که تغییراتی بر روی فک ایجاد می شود. به این صورت فک کشیده تر و باریک تر می شود و حالتی شبیه V به خود می گیرد.

این روش، علاوه بر اینکه جنبه زیبایی دارد، دارای بعد درمانی نیز می باشد و برای درمان عارضه ها مختلف و غیره بسیار کاربردی می باشد.

امروزه بیشتر افراد می توانند به مادلینگ صورت بپردازند، از جمله این افراد، می توان به افرادی که دارای چهره های عریض و پهن می باشند اشاره کرد. علاوه بر این، افراد دارای فک مربعی شکل، چانه ای دایره ای شکل، افرادی که خطوط فک آنها دارای زوایه نمی باشد، اشاره کرد. همه این افراد امکان انجام زوایه سازی صورت را دارند و کاندیدای مناسبی برای این منظور می باشند.


بهترین دکتر مادلینگ صورت در شیراز

امروزه بهترین دکتر مادلینگ صورت در شیراز با استفاده از روش های مختلف اقدام به مادلینگ صورت می کند. روش های متعددی برای زوایه سازی صورت وجود دارد، که انتخاب روش مناسب برای این منظور، بستگی به نظر دکتر و همچنین شرایط چهره و زیبایی خود دارند. از جمله این روش ها می توان به روش های زیر اشاره کرد:


زوایه سازی صورت با ترزیق ژل

این روش، یک روش غیر جراحی است و استفاده از آن بستگی به آناتومی صورت و نظر پزشک دارد. تزریق ژل باید با دقت و مهارت انجام شود و از ژل های مناسب استفاده گردد. معمولا بهترین نوع ژل مورد استفاده از آن ژل اسید هیالورونیک است که با بدن انسان سازگار می باشد و بهترین تاثیر را دارد.

تزریق چربی از دیگر روش های مادلینگ صورت است که به صورت سرپایی و با بی حسی انجام می شود. در این روش، چربی اضافه از قسمت های مختلف بدن گرفته می شود و بعد از آماده سازی به نواحی مورد نظر تزریق می شود. این روش، هیچ گونه عارضه ای ندارد و می تواند برای چند سال ماندگار باشد.

استفاده از نخ از دیگر روش های زوایه سازی صورت است که در مادلینگ صورت محبوب می باشد. با استفاده از نخ می توان به لیفتینگ و بالاکشیدن پوست صورت اقدام کرد. حاصل این روش، فوری است. از دیگر روش هایی که برای مادلینگ صورت استفاده می شود، بوتاکس می باشد. علاوه بر این، تزریق فیلر، جراحی از دیگر روش های مورد استفاده در مادلینگ صورت می باشد.


دکتر مادلینگ صورت در شیراز

امروزه بهترین دکتر مادلینگ صورت در شیراز با توجه به تخصص و مهارتی که دارند و با فراهم کردن بهترین و مرغوب ترین نوع مواد اولیه و همچنین برخورداری از تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز اقدام به مادلینگ صورت در شیراز می کند.

متقاضیان مادلینگ صورت با هر شرایطی که دارند، می توانند به صورت حضوری و یا اینترنتی و غیر حضوری به بهترین دکتر مادلینگ صورت مراجعه کنند و بعد از بررسی ها وانجام تست های لازم اقدام به مادلینگ صورت با اطمینان بالا و هزینه مناسب نمایند. برای این منظور و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما با استفاده از راه های ارتباطی موجود در ارتباط باشید.