جهت نوبت دهی با ما تماس بگیرید

جوانسازیلبشیراز

جوانسازی لب شیراز

جوانسازی لب شیراز

لب از جمله اندام و اعضای بدن است که بر روی زیبایی و تناسب چهره تاثیر زیادی دارد. از این رو، امروزه بسیاری از بانوان به دنبال تغییر حالت لب و جوانسازی آن می باشند. تغییر حالت برای افزایش تناسب آن با تمام صورت و بخش های اطراف لب به منظور از بین بردن و کاهش چین و چروک ها و از بین بردن آثار افزایش سن انجام می شود. به این صورت می توان صاحب لب های جوان تر و زیباتر شد و بر زیبایی چهره و صورت خود افزود.

اهمیت زیبایی لب

منظور از جوانسازی و زیباتر کردن لب، که شامل دور لب، خط خنده و خط اخم می شود، برای زیباتر کردن چهره بسیار مناسب است. برای این منظور از روش های و متدهای ترکیبی نوین استفاده می شود. بهترین متخصص جوانسازی لب با استفاده از متدهای نوین ترکیبی می تواند خطوط ریز بالای لب، چروک های ریز و عمیق اطراف لب را که با افزایش سن به وجود می آید، از بین برد. پیری لب و ایجاد چین و چروک در لب می تواند به دلیل عوامل ژنتیکی، دهیدراسیون، فقر مواد مغذی در بدن، استعمال دخانیات، استرس و یا قرار گرفتن در برابر نور خورشید بدون محافظ می تواند علل  ایجاد چین و چروک گردد.

روش های و راه های جوانسازی لب

فارغ از این که پیری لب و خطوط روی آن به چه دلیل ایجاد شده باشد، می توان با استفاده از راه ها و روش های مختلف اقدام به جوان سازی آن نمود. برای این منظور راه ها و روش های زیادی وجود دارد که از جمله آن راه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:


- جوانسازی لب با استفاده از روش های طبیعی

با استفاده از روش های طبیعی می توان اقدام به جوانسازی لب کرد. برخی از روش ها و راه های درمان خانگی وجود دارد، که برای این منظور می تواند مفید باشد. از جمله این راه ها و روش ها، می توان به استفاده از روغن های ضروری اشاره کرد.

این نوع روغن ها برای جوانسازی لب بسیار مفید می باشند. از جمله این روغن ها می توان به روغن عصاره کندر، عصاره لیمو، اسطوخودوس، چوب صندل و غیره... اشاره کرد.

در کنار اینها، می توان به دیگر روغن های گیاهی اشاره کرد، که از جمله این روغن ها می توان روغن کرچک، روغن نارگیل، روغن زیتون، روغن آفتابگردان و روغن هسته انگور را نام برد.

- جوانسازی لب با استفاده از تکنیک های پزشکی

امروزه تکنیک های مختلفی برای جوانسازی ناحیه لب وجود دارد. از جمله این تکنیک ها و روش ها می توان به این موارد اشاره کرد:

- تزریق فیلر خطوط دور لب و خط خنده

برای این که بتوان اقدام به جوانسازی لب کرد، یکی از رایج ترین و مناسب ترین روش ها در دوره کنونی، استفاده از فیلرهای پوستی مختلف برای حجم دهی به لب می باشد. در حال حاضر برند های مختلفی از فیلر های لب وجود دارد که بهترین و متخصص ترین پزشک جوانسازی لب از بهترین برند ها با کیفیت عالی و قوام بالا برای این منظور استفاده می کند. این فیلرها با پر کردن چین و چروک های لب و اطراف آن سبب پر شدن لب ها و جوان تر گردید آنها می شود.

در کنار فیلر، تزریق ژل لب هم به صورت گسترده امروزه رایج است. با تزریق ژل لب می تواند حجم از دست رفته لب را به آن باز گرداند و سبب زیباتر و جوان تر شدن لب ها گردید. تزریق ژل لب بر روی چهره افراد تاثیر زیادی دارد و سبب افزایش زیبایی و جذابیت آنها می شود.

- استفاده از لیزر برای جوانسازی لب

در کنار سایر روش های که برای این منظور گفته شد، می توان به جوانسازی لب با استفاده لیزر اشاره کرد. این روش، یکی از جدیدترین و مدرن ترین روش ها برای این منظور است که می توان با استفاده از اشعه لیزر به جوانسازی و حجم دهی به لب ها اقدام کرد. بهترین دکتر متخصص جوان سازی لب با استفاده از تکنیک های لیزر اقدام به جوانسازی لب می کند و لب ها را بازسازی می کند و به رفع چین و چروک آنها اقدام می نماید.

اینها از جمله روش ها و راه های رایج و متداول برای جوانسازی لب می باشند، جوانسازی لب ها مسئله و موضوعی است که بسیاری از بانوان به دنبال آن می باشند، چرا که تاثیر زیادی بر روی چهره افراد می گذارد و می تواند با بررسی بهترین و متخصص ترین دکتر جوانسازی لب را در شیراز پیدا کرد.