جهت نوبت دهی با ما تماس بگیرید

تزریقژلوبوتاکسدرشیراز

تزریق ژل و بوتاکس در شیراز

تزریق ژل و بوتاکس در شیراز

استفاده از ژل و بوتاکس با هدف زیباتر شدن و جوانسازی پوست روز به روز بیشتر می شود و هر روزه بر علاقمندان و طرفداران این روش ها افزوده می شود. چرا که تزریق ژل و بوتاکس در شیراز می تواند بهترین و مناسب ترین راه برای مقابله با پیری پوست و جوانتر ساختن آن باشد. همچنین این روش ها عوارض جانبی بسیار کمی دارند و در بسیاری از موارد نتیجه را به همراه دارند و هزینه های آن نسبت به دیگر روش ها بسیار ارزان تر و کمتر می باشد.

تزریق ژل و بوتاکس

امروزه در کشورهای مختلف به ویژه کشورهای اروپایی از ترکیبات تزریقی مختلف و متعددی برای جوانسازی و درمان چین و چروک های پوست استفاده می شود و برای افزایش حجم اعضای بدن استفاده می شود. از جمله مهمترین و اصلی ترین آنها می توان به تزریق بوتاکس اشاره کرد. بر اساس ترکیبات موجود در ژل ها و بوتاکس ها می توان گفت که یکی از مهمترین و اصلی ترین تاثیراتی که ژل ها و بوتاکس ها دارند، فلج کنندگی آن می باشد عضلات پیشانی و دور چشم را فلج می کند و اسپاسم آن را رفع می کند.


دکتر خوب تزریق ژل و بوتاکس در شیراز

امروزه بانوان محترم و گرامی می توانند برای درمان و رفع چین و چروک های پیشانی و کنار چشم یعنی در مناطقی که حرکت عضلات ضروری نیست اقدام به بوتاکس کنند. به این صورت می توان از پیشرفت و ایجاد چین و چروک های جدید پیشگیری کرد و به زیباسازی و جوانسازی پوست اقدام نمود.

بوتاکس از طریق تزریق وارد بدن می شود و در محل مورد نظر سبب ایجاد فلج شدگی عضلات انقباضی می گردد. به این صورت دیگر چین و چروک های سبب اذیت افراد نمی شود و برای مدت زمان خاصی زیبایی و پوست صاف را به افراد هدیه می دهد.

در کنار بوتاکس استفاده از ژل ها هم به صورت گسترده انجام می شود که دارای انواع و اقسام زیادی می باشد. این ژل ها همگی دارای تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) می باشند. با این وجود برخی از ژل ها به دلیل داشتن کیفیت برتر و مرغوبیت بالا بسیار محبوب می باشند که از جمله محبوب ترین آنها که برای تزریق ژل و بوتاکس در شیراز استفاده می شود به صورت اسید هیالورونیک است.

علت این که این ژل در میان دیگر، ژل ها از محبوبیت زیادی برخوردار است، به دیگر خصوصیات آن از جمله فرم و شکل دهی آن بر می گردد.

استفاده از این نوع ژل تزریقی سبب می شود که رطوبت و کیفیت پوست بهتر شود. چرا که این نوع ژل ها سبب جذب آب به سطح زیر پوست می شود. علاوه بر اینها، این نوع ژل ها هیچ گونه عوارضی به همراه ندارند  و سبب بهبود ظاهری سریع و با کیفیت باطنی پوست می شوند.


کاربردهای تزریق ژل در شیراز

پوست انسان با گذر زمان، افزایش سن و پیری دچار چین و چروک می شود. علاوه بر این، اشعه نور خورشید، وراثت و روش های زندگی هم بر روی پوست صورت تاثیر منفی می تواند بگذارد. این روند، در بسیاری از موارد سبب می شود که افراد از وضعیت پوست خود رضایت کامل نداشته باشد و سعی در برطرف کردن چین و چروک های پوست نمایند. از این رو، استفاده از ژل تزریقی و بوتاکس از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. استفاده از ژل تزریقی دارای کاربردهای زیادی است که از جمله آنها می توان به این موارد اشاره کرد:

تزریق ژل برای افزایش حجم اجزای مختلف صورت بسیار مفید و موثر است. برای برجسته تر کردن لب ها می توان از ژل لب استفاده کرد. برای بزرگتر و زیباتر کردن چانه از پروتز چانه استفاده می شود و با تزریق ژل گونه می توان به برجسته تر و زیباتر کردن گونه اقدام نمود.


هزینه های تزریق ژل و بوتاکس در شیراز

یکی از دغدغه های افراد، هزینه های مربوط به تزریق ژل و بوتاکس می باشد. برای این منظور می توان گفت که یکی از جاذبه های توریست درمانی شیراز، تزریق ژل و بوتاکس است که با هزینه ارزان تر انجام می شود. تزریق ژل و بوتاکس در شیراز در مقایسه با دیگر کشورها در حدود 10 تا 20 درصد ارزان تر تمام می شود. ارزان تر بودن و همچنین برخورداری از پزشکان مجرب و حاذق سبب شده است که شیراز به مقصد اکثر مسافران و توریست ها برای ترزیق ژل و بوتاکس تبدیل شود.

متقاضیان و علاقه مندانی که تمایل به تزریق ژل و بوتاکس در شیراز دارند، برای اطلاع از روند کار و همچنین برای مشاوره و اطلاع از هزینه ها با استفاده از شماره های درج شده در سایت با ما در تماس باشند و یا با استفاده از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام به صورت مستقیم با خانم دکتر مهسا پور هاشمی در تماس باشند و اطلاعات لازم را دریافت نمایند.