جهت نوبت دهی با ما تماس بگیرید

تزریقژللبمدلقلوهایدرشیراز

تزریق ژل لب مدل قلوه ای در شیراز

تزریق ژل لب مدل قلوه ای در شیراز

تزریق ژل لب مدل قلوه ای در حال حاضر یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین انواع تزریق ژل لب است. با تزریق ژل لب مدل قلوه ای لب ها به صورت طبیعی حجیم و برجسته می شوند. اما ماندگاری این مدل چگونه است؟ تفاوت تزریق ژل لب مدل قلوه ای با دیگر مدل های تزریق ژل لب چیست؟ قبل و بعد از تزریق باید چه اقداماتی انجام داد؟ هزینه تزریق ژل لب مدل قلوه ای در شیراز به چه صورت است؟ با ما همراه باشید تا پاسخ تمامی این سوالات را به طور کامل در مقاله مطالعه کنیم.

 

تزریق ژل لب مدل قلوه ای

افزایش حجم لب و برجسته کردن آن هدف تزریق ژل لب مدل قلوه ای می باشد؛ لذا معمولا در تزریق ژل لب مدل قلوه ای، ژل همزمان به لب بالایی و پایینی تزریق می شود.

همچنین در تزریق ژل لب مدل قلوه ای با اصلاح زوایای تیز لب ها و نکشیدن آن ها، لب ها برجسته تر و به اصطلاح قلوه ای تر می شوند.

تفاوت تزریق ژل لب مدل قلوه ای با سایر مدل ها

همانطور که گفتیم تمرکز تزریق ژل لب مدل قلوه ای بر افزایش حجم در قسمت میانی لب ها است و با مدل های دیگر تزریق ژل لب، مانند ژل لب مدل روسی یا عروسکی تفاوت دارد.

در تزریق ژل لب مدل روسی هدف برجسته کردن لب بالا می باشد و در تزریق ژل لب مدل عروسکی هدف برجسته کردن لب پایین می باشد؛ اما در تزریق ژل لب مدل قلوه ای لب بالا و پایین به یک اندازه مهم هستند و هر دو حجیم می شوند. همچنین در این مدل، لب ها فرمی منحنی مانند می گیرند و خط های تیز لب از بین می روند.


ماندگاری تزریق ژل لب مدل قلوه ای

می توان گفت ماندگاری تزریق ژل لب مدل قلوه ای به موارد بسیاری مانند نوع و برند ژل تزریق شده بستگی دارد. به طور مثال در صورتی که ژل تزریق شده از ژل های هیالورونیک اسیدی باشد، ممکن است ماندگاری تزریق ژل لب مدل قلوه ای بین 6 تا 9 ماه باشد، اما اگر ژل های نیمه دائمی تزریق شوند، ماندگاری آن ها تا دو سال هم طول می کشد.

برند ژل تزریق شده نیز می تواند در ماندگاری تزریق ژل لب مدل قلوه ای موثر باشد. متخصص با بررسی شرایط فرد مراجعه کننده، برند ژل متناسب با او را انتخاب می کند. همچنین مواد تشکیل دهنده ژل تزریق شده نیز به ماندگاری آن کمک می کند.

اقدامات لازم قبل از تزریق ژل لب مدل قلوه ای

مراقبت های قبل از تزریق ژل لب مدل قلوه ای یکی از مهم ترین مسائلی هست که باید به آن اهمیت داد. افراد قبل از انجام تزریق ژل لب مدل قلوه ای باید با متخصص زیبایی حرفه ای مشاوره داشته باشند تا از باید و نباید های تزریق ژل لب آگاه شوند.

همچنین فرد اگر از داروی خاصی استفاده می کند باید به پزشک خود بگوید تا بعد از تزریق ژل لب مدل قلوه ای دچار عوارض خاصی نشود. مهم ترین اقدامات قبل از تزریق ژل لب مدل قلوه ای به شرح زیر می باشد:

  • درصورتی که فرد سابقه تبخال زدن دارد، می بایست یک یا دو روز قبل از تزریق ژل داروی ضد تبخال مصرف کند.
  • فرد باید از مصرف نوشیدنی های الکلی در روز قبل از تزریق ژل لب مدل قلوه ای اجتناب نماید.
  • یک هفته تا ده روز قبل از تزریق ژل لب مدل قلوه ای، افراد نباید داروی ضد التهاب و رقیق کننده خون مصرف کنند.
  • کسانی که می خواهند تزریق ژل لب مدل قلوه ای انجام دهند، باید از مصرف ویتامین E و روغن ماهی در روزهای قبل از تزریق خودداری کنند.

 

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب مدل قلوه ای

  • بعد از تزریق ژل لب مدل قلوه ای فرد باید از خاراندن، ماساژ دادن و دست زدن به محل تزریق ژل لب خودداری کند.
  • ممکن است لب فرد دچار خونریزی و کبودی شود؛ در صورتی که شخص برای تسکین درد خفیف، از دارو هایی مانند آسپیرین و یا ایبوپروفن و ژلوفن استفاده کند.
  • زیباجویان می توانند از کمپرس آب سرد و یا کرم ها و پماد های حاوی عصاره گیاه آرنیکا یا مکمل بروملائین، در جهت برطرف کردن کبودی ناحیه تزریق شده استفاده کنند.
  • فرد با شستن ناحیه تزریق ژل با شوینده های ملایم، از عفونت و تجمع باکتری ها در آن محل جلوگیری می کند.
  • بعد از تزریق ژل لب مدل قلوه ای، شخص باید به گونه ای بخوابد که به ناحیه تزریق شده فشار وارد نشود.
  • فرد می بایست تا یک هفته بعد از تزریق ژل لب مدل قلوه ای، صورت خود را اصلاح و آرایش نکند.
  • اگر فرد هر گونه داروی گیاهی یا ویتامینی مصرف می کند، می بایست قبل از تزریق ژل لب مدل قلوه ای، آن را با پزشک متخصص خود در میان بگذارد.

 

حجم ژل مورد نیاز برای تزریق ژل لب مدل قلوه ای چقدر است؟

بر اساس فرم اولیه لب ها و میزان حجم مورد نظر در لب ها، حجم ژل ممکن است متفاوت باشد. به طور معمول یک سی سی ژل تا دو سی سی ژل برای تزریق ژل لب مدل قلوه ای استفاده می شود. فرد می تواند در چند نوبت حجم دهی و اصلاح فرم لب ها را انجام دهد.

 

هزینه تزریق ژل لب مدل قلوه ای در شیراز چقدر است؟

هزینه تزریق ژل لب مدل قلوه ای به عوامل مختلفی بستگی دارد، به طور مثال میزان ژلی که در تزریق استفاده شده است، برند ژل تزریق شده یا فرم اولیه لب ها. اما نکته مهم اینجاست که گاها افراد با پرداخت هزینه کمتر، کیفیت را قربانی می کنند که ممکن است عوارض جبران ناپذیری داشته باشد؛ لذا اگر تصمیم به انجام این کار گرفته اید، با اندکی هزینه بیشتر به نتایج بهتری می رسید.

 

آیا تزریق ژل لب مدل قلوه ای برای بدن ضرر دارد؟

با تزریق ژل لب مدل قلوه ای در کلینیک های معتبر و توسط متخصص زیبایی حرفه ای، مشکلی برای افراد پیش نمی آید و زیباجویان شاهد نتایج دلخواه خود می شوند.

 

شما می توانید تزریق ژل لب مدل قلوه ای در شیراز را توسط دکتر پورهاشمی انجام دهید و به نتایج دلخواهتان برسید.