جهت نوبت دهی با ما تماس بگیرید

تزریقژللبمدلروسیدرشیراز

تزریق ژل لب مدل روسی در شیراز

تزریق ژل لب مدل روسی در شیراز

یکی از محبوب ترین تزریق ژل های حال حاضر، تزریق ژل لب مدل روسی می باشد. این تزریق به سبب حجم دهی لب ها به صورت طبیعی، به یکی از محبوب ترین تکنیک های تزریق ژل لب تبدیل شده است. اما روند انجام تزریق ژل لب مدل روسی چگونه است؟ آیا ماندگاری این تکنیک با تزریق های دیگر متفاوت است؟ مزایای تزریق ژل لب مدل روسی چیست؟ آیا تزریق ژل لب مدل روسی درد دارد؟ با ما در این مقاله همراه باشید تا به طور جامع و کامل تزریق ژل لب مدل روسی در شیراز را بررسی کنیم.

تزریق ژل لب مدل روسی چیست؟

سوپر مدل ها و زنان روسی به طور طبیعی لب های پر و حجیم دارند، تزریق ژل لب مدل روسی از لب های آنها الهام گرفته شده است. در این مدل تزریق ژل لب، حجم اضافی در لب ‌های بالایی ایجاد می شود و انحنای لب برای ایجاد یک برجستگی بلند می گردد. همچنین یک فرورفتگی واضح V شکل در مرکز لب بالایی شکل می گیرد.

تزریق ژل لب مدل روسی یک عمل بسیار ظریف می باشد و اگر توسط یک متخصص انجام شود، نتایج بسیار خوبی خواهد داشت. شما می توانید تزریق ژل لب مدل روسی در شیراز را توسط دکتر پورهاشمی انجام دهید.

روند انجام تزریق ژل لب مدل روسی

برای حجیم کردن لب با استفاده از فیلر و ژل لب تکنیک های مختلفی وجود دارند که پزشک متخصص بسته به صورت بیمار و درخواست او، تکنیک مورد نظر را انجام می دهد. در تمامی این روش ها و تکنیک ها حجم لب ها به روشی خاص افزایش پیدا می کنند.

در تزریق ژل لب مدل روسی، یک پرکننده اسید هیالورونیک به پایه لب تزریق می شود و این پر کننده به صورت رتروگراد به سمت مرز لبه خارجی لب کشیده می شود. در این تکنیک تزریق ژل لب مدل روسی، لب ها رو به بالا کشیده می شوند.

ماندگاری تزریق ژل لب مدل روسی

می توان گفت که مدل تزریق ژل لب در ماندگاری آن تاثیری ندارد. ماندگاری تزریق ژل لب مدل روسی، 6 ماه تا یک سال می باشد که این مدت زمان به نوع برند بستگی دارد. استفاده از یک برند با کیفیت به ماندگاری بیشتر تزریق ژل لب مدل روسی کمک می کند و دوره ترمیم آن را طولانی تر می کند. ممکن است قیمت برندهای خوب کمی بالا باشد اما تزریق ژل لب مدل روسی کاملا ارزش کمی هزینه بیشتر را دارد.

مزایای تزریق ژل لب مدل روسی

مزایای این روش به شرح زیر می باشد:

حجم دهی و پر کردن لب

کسانی که لب هایشان به طور طبیعی نازک است یا با افزایش سن حجم کمی پیدا کرده است، تزریق ژل لب مدل روسی می تواند حجمی عمودی به لب ها اضافه کند و زیبایی لب ها را افزایش دهد.

جوان سازی

همانطور که گفتیم تزریق ژل لب مدل روسی توسط پرکننده های اسید هیالورونیک انجام می شود. اسید هیالورونیک سبب بازگرداندن حجم و آبرسانی به لب ها می شود و افرادی که می خواهند لب های خود را جوانسازی کنند از این تزریق ژل لب استفاده می کنند.

تقارن

داشتن عدم تقارن در ظاهر لب ها کاملا طبیعی می باشد. یکی از دلایل افراد برای انجام تزریق ژل لب مدل روسی، ایجاد تقارن بر روی لب ها می باشد. این تکنیک بر روی کمان کوپید و لبه بیرونی لب که عنصر کلیدی در تقارن شکل لب ها هستند، تمرکز دارد.

طول فیتروم ایده آل

به برجستگی بین قاعده بینی و کمان کوپید لب، فیلتروم می گویند که معمولا در تزریق ژل لب فراموش می شود. اما در تزریق ژل لب مدل روسی، به علت عمودی تزریق کردن ژل لب، طول فیتروم بلند، کوتاه می شود و ظاهری خوشایند و زیبا به لب ها می دهد.

صاف کردن چین و چروک های صورت

افزایش سن و کم آبی سبب ایجاد خطوط در اطراف لب ها می شود. با تزریق ژل لب مدل روسی، به سبب تمرکز بر افزایش عمودی لب، خطوط و چین و چروک های اطراف لب نیز از بین می روند.

نتیجه طبیعی

مصنوعی و ساختگی به نظر رسیدن لب ها بعد از تزریق ژل لب، یکی از ترس های افراد است. تزریق ژل لب روسی، با تقویت طرح کلی لب، موجب جلوگیری از برجستگی بیرونی مصنوعی می شود و یک نتیجه بسیار طبیعی به همراه دارد.

ریسک  و عوارض جانبی تزریق ژل لب مدل روسی

در صورتی که تزریق ژل لب مدل روسی توسط فردی متخصص و با تجربه انجام شود، عوارض بسیار کمی دارد. از عوارض تزریق ژل لب مدل روسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تورم
  • کبودی
  • خونریزی در محل تزریق
  • تحریک یا خشکی پوست
  • تغییر رنگ و حساسیت
  • فعال شدن تبخال
  • ممکن است در روز های اول لب ها نامتقارن و نامتناسب به نظر برسند، اما بعد از کاهش تورم این مشکل برطرف می شود.
  • عفونت باکتریایی ثانویه به دلیل استریل ضعیف.
  • ایجاد گره‌ ها و توده‌ های کوچک.
  • نکروز پوست یا مرگ بافت ثانویه به دلیل آسیب عروقی.
  • عدم تقارن بصری.
  • حرکت ژل به دلیل بی تجربه بودن پزشک در تزریق ژل.

البته با مراقبت های صحیح بعد از تزریق ژل لب مدل روسی، این عوارض کاهش پیدا می کنند.

تزریق ژل لب مدل روسی برای چه کسانی مناسب است؟

فردی که تمایل به اصلاح اندازه و شکل لب خود به صورت طبیعی دارد، می بایست تزریق ژل لب مدل روسی انجام دهد. موارد دیگر عبارتند از:

  • از سلامت جسمانی خوبی برخوردار است.
  • انتظارات واقع بینانه دارد.
  • می‌ خواهد لب ‌هایش پر و ظاهری طبیعی داشته باشند.
  • خواستار افزایش اندازه و شکل لب بالا و پایین است.
  • تمایل دارد طول فیتروم را کاهش دهد.
  • می خواهد تقارن بیشتری در لب هایش داشته باشد.

آیا تزریق ژل لب مدل روسی درد دارد؟

اکثر افراد بی تجربه در تزریق ژل لب، برای اولین بار ممکن است کمی نگران درد تزریق ژل لب باشند. در تزریق ژل لب مدل روسی هیچ نگرانی وجود ندارد و فرد در آرامش تمام لب های خود را حجیم می کند.

اغلب در تزریق ژل لب مدل روسی از بی حسی استفاده می شود و کوچیکترین دردی ندارد. همچنین در تکنیک تزریق ژل لب مدل روسی از نقاط ورود کمتری استفاده می ‌شود و کار ساده تر پیش می رود. حتی هنگام وارد شدن سرنگ بر لب ها، فرد احساس خاصی پیدا نمی کند و درد ندارد.

شما می توانید تزریق ژل لب مدل روسی در شیراز را توسط دکتر پورهاشمی انجام دهید.