جهت نوبت دهی با ما تماس بگیرید

تزریقفیلردرشیراز

تزریق فیلر در شیراز

تزریق فیلر در شیراز

امروزه بسیاری از افراد دوست دارند، بدون عوارض و با کمترین هزینه فرو رفتگی ها، خطوط چین و چروک و بافت های از دست رفته پوست خود را درمان و برطرف نمایند. برای این منظور اگر چه راه های زیادی وجود دارد، ولی با این حال، استفاده از فیلر یکی از بهترین و مناسب ترین راه است. فیلر یا به عبارت دیگر پرکننده های پوستی موادی هستند که با استفاده از آن می توان عیب ها و مشکلات پوستی را به آسانی برطرف کرد. اگر بخواهید به بخشی از بدن حجم دهید و فرورفتگی آن را جبران کنید، در این صورت، استفاده از فیلر بهترین و مناسب ترین راه کار برای حجم دهی و فرم دهی است که توسط بهترین دکتر تزریق فیلر در شیراز انجام می شود.

آشنایی با فیلر

فیلر از جمله راهکارها و روش های مدرن درمانی و پزشکی است که برای زیبایی و برطرف کردن عیوب پوستی استفاده می شود. فیلر می توان گفت که پرکننده های پوستی هستند و به روش تزریق و به صورت موضعی به زیر پوست انسان تزریق می شوند. تزریق این محصول سبب می شود که عیوب ناحیه مورد نظر برطرف شود و منطقه مورد نظر زیباتر و جذاب تر گردد. از این رو، امروزه به صورت گسترده از فیلر برای مناطقی مانند لب، چانه، گونه و زیر چشم ها و غیره استفاده می شود.

فیلرها در اصل چربی های هستند که از بدن خود فرد متقاضی برداشته می شوند و به قسمتی که نیاز به حجم دهی دارد، تزریق می شود. البته به صورت آماده هم امکان تهیه فیلر وجود دارد و می توان به راحتی توسط پزشک به ناحیه مورد نظر تزریق شود.

چربی ها یکی از بهترین و ماندگارترین نوع فیلرهاست که از بدن برداشته می شود و به همین دلیل عوارض خاصی به همراه ندارد و آلرژی زا نیست.

استفاده ها و کاربردهای فیلر

امروزه از فیلرها برای اهداف مختلف و متنوع استفاده می شود که می توان به چهار مورد از اساسی ترین و مهمترین کاربردهای آن اشاره کرد. از جمله آنها عبارتند از:

- استفاده برای برطرف کردن چین و چروک: برای این منظور از فیلرهایی با خاصیت پر کننده گی استفاده می شود که می توان به خوبی چین و چروک ها و خطوط صورت را برطرف کرده و پوشش دهد. با استفاده از فیلر به آسانی می توان خطوط اخم، خنده و خطوط افقی پیشانی را با استفاده از تزریق فیلر به آسانی و خوبی پوشاند.

هم سطح کردن اسکارهای آتروفیک: از دیگر استفاده های فیلر می توان به هم سطح کردن اسکارهای آتروفیک اشاره کرد که در کنار روش هایی دیگر مانند سابسیژن استفاده می شود.

- قرینه سازی اعضای صورت: از دیگر استفاده ها و کاربردهای فیلر استفاده از آن برای قرینه سازی اعضای صورت است. در بسیاری از افراد به دلایل مختلف  گونه ها، لب ها و یا شقیقه ها قرینه نیستند که با تزریق فیلر می توان اجزای صورت را قرینه کرد و به زیبایی و جذابیت بالا دست یافت.

حجم دهی و فرم دهی: در نهایت اصلی ترین و مهمترین کاربرد فیلر برای حجم دهی و فرم دهی است. امروزه این نوع استفاده بسیار رایج و شایع است و برای این که بتوان یک قسمت و بخش از صورت و یا بدن را حجم داد و فرم داد، استفاده می شود. استفاده از فیلر برای این منظور، بهترین نتایج را به همراه دارد.

تزریق فیلر در شیراز

امروزه در شیراز تزریق فیلر به صورت گسترده انجام می شود. برای تزریق از بهترین روش ها و مناسب ترین تجهیزات استفاده می شود از این رو، نتایج تزریق بسیار عالی و ماندگار است.

تزریق فیلر می تواند برای قسمت ها و بخش های مختلف بدن انجام شود که از جمله این قسمت ها می توان به نقاط زیر اشاره کرد:

- استفاده در ناحیه گونه، چانه و همچنین برای برطرف کردن خط فک

- استفاده از فیلر برای حجم دهی  و فرم دهی به لب

- تزریق به خط خنده

- استفاده از این محصول برای زیر چشم و برطرف کردن چین و چروک ها و گودی زیر چشم

- برای رفع خط اخم و خطوط افقی پیشانی هم استفاده می شود.

- همچنین از فیلر برای درمان و برطرف کردن خطوط پاکلاغی کنار چشم استفاده نیز می شود.

انواع فیلرها

فیلرها را بر اساس میزان ماندگاری به سه دسته کلی تقسیم می کنند که از جمله آنها فیلرهای دائمی هستند. این نوع فیلرها همانطور که از نامشان پیداست مواد تجزیه پذیر نیستند و همیشه در بدن باقی می مانند.

نوع دیگر فیلرها نیمه دائمی هستند که دارای خانواده های مختلفی می باشند و به صورت خاص تزریق می شود و در نهایت فیلرهای موقتی که به صورت موقت استفاده می شود.