جهت نوبت دهی با ما تماس بگیرید

بهترینپزشکتزریقفیلرلبدرشیراز

بهترین پزشک تزریق فیلر لب در شیراز

بهترین پزشک تزریق فیلر لب در شیراز

امروزه تزریق فیلر لب مورد توجه بسیاری از خانم ها قرار گرفته است. مدل های مختلفی برای تزریق در ناحیه لب وجود دارد که میتوانید بسته به سی سی و هزینه ای که مورد نظرتان است آن را انتخاب کنید. بهترین پزشک تزریق فیلر لب در شیراز با استفاده از روش های جدید تزریق توانسته رضایت شما زیباجویان عزیز را جلب کنند.

فیلر چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر درباره مفهوم فیلر و کاربرد آن ها بهترین پزشک تزریق فیلر در شیراز بپرسید؛ او به شما می گوید: “فیلر، یکی از انواع پر کننده های پوستی است؛ مواد ژل مانندی که زیر سطح پوست تزریق می شوند و به بازگرداندن حجم از دست رفته و حجیم کردن بعضی نواحی کمک می کند.

موارد زیر از نظر FDA  به عنوان کاربردهای اصلی برای تزریق فیلر به صورت در نظر گرفته می شود :

·         استفاده از فیلر برای حجم‌ دهی

·         رفع چین و چروک‌ها

·         حجم‌ دهی به صورت

·         جوانسازی دست‌ها

·         فرم دهی بینی

بهترین پزشک تزریق فیلر لب در شیراز

تزریق فیلر در شیراز یکی از موثرترین روش‌های جوانسازی و فرم‌ دهی به چهره است، که در سال‌های اخیر محبوبیت دوچندانی پیدا کرده است. در ادامه ابتدا بهترین پزشک تزریق فیلر در شیراز را با توجه به تخصص بالای پزشک و رضایت مراجعین معرفی کرده‌ایم.

شما میتوانید برای یافتن خدمات تزریق فیلر لب توسط بهترین پزشک تزریق فیلر لب درشیراز به آدرس شیراز، چهارراه زرگری، برج پزشکی بارانا، طبقه۵، واحد۵۵ مراجعه کنید.

ویژگی بهترین پزشک تزریق فیلر لب در شیراز

·         ماهر بودن پزشک در نحوه تزریق

·         استفاده ازبهترین برندهای فیلر

·         داشتن کادر پزشکی متخصص

·         بهره گیری از لوازم به روز

·         داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت

·         نمونه کارهای زیاد

سوالات متداول:

عوارض تزریق ژل چیست؟

توصیه می شود که برای تزریق ژل به بهترین پزشک تزریق فیلر لب در شیراز مراجعه کنید تا از بروز عوارض احتمالی آن در جلوگیری کنید در این صورت تنها عارضه ای که ممکن است به وجود بیاید مقداری ورم و کبودی است.

کاربرد های تزریق فیلر توسط بهترین پزشک تزریق فیلر لب در شیراز چیست؟

انجام هر کار زیبایی کاربردهای منحصر به فردی دارد که اغلب در جهت پوشش دهی نواقص چهره انجام می‌شود.

 بهترین مارک فیلر لب کدام است؟

برندهای مختلفی از کشور های مختلف دنیا در جهت تولید فیلر لب فعالیت میکنند. در مراکز تخصصی تزریق فیلر توسط بهترین پزشک تزریق فیلرلب در شیراز دکتر متخصص بسته به نوع پوست شما و میزان حجم مورد نظر می تواند بهترین برند فیلر را به شما معرفی نماید. اما بهترین برند های تزریق فیلر در شهر شیراز برای استفاده شامل موارد زیر است:

·         ژل ژوویدرم Juvederm کمپانی Allergan

ژل ژوویدرم از هیالورونیک اسید ساخته شده است. این ژل توسط کشور  آمریکا ساخته شده که به صورت حرفه ای آن را تولید میکنند. ژوویـدرم را هم برای لب وهم برای دیگر نواحی می توان استفاده کرد.

 

·         ژل تئوسیال Teosyal

ژل هیالورونیک اسید تئوسـیال TEOSYAL️ طیف گسترده ای از فیلرهای پوستی تزریقی است که برای از کاهش چروک در مراکزتخصصی تزریق ژل مورد استفاده قرار می گیرد. این ژل محصول کشور سوئیس است و ماندگاری آن به ساختار بدن مراجعه کننده بستگی دارد.

 

·         ژل رستیلن RESTYLANE

رستیلن (restylane) محصول کشور آمریکا است که یکی از فیلرهای صورت بر پایه هیالورونیک اسید است که به از بین بردن چین و چروک ها و حجم دهی گونه ها و لب ها در کلینیک توسط بهترین پزشک تزریق فیلر لب در شیراز انجام می شود.

·         ژل استایلج Stylage

محصولات ژل استایلیج فرانسوی هستند و با غلظت هایی متفاوت به بازار عرضه شده اند که می‌توانند برای بهبود پوست‌های آسیب دیده استفاده شوند. این برند به از بین بردن چروک‌ های (پیشانی، چروک‌ های بینی و گونه، چروک‌ های دهان و...) کمک می‌کنند.

·         ژل بلوترو BELOTERO

فیلر بلوترو برای افرادی مناسب هستند که 21 سال به بالا سن دارند و به دنبال جایگزین های غیر تهاجمی برای کار زیبایی هستند. این ژل توسط کشور آلمان ساخته شده است و اساس تشکیل دهنده آن اسید هیالورونیک است.

بهترین پزشک تزریق فیلر لب در شیراز کیست؟

یکی از مهم ترین راه های پیدا کردن بهترین پزشک تزریق فیلر لب در شیراز، مشاهده نمونه کارهای پزشکان معتبر می باشد. شما می توانید با مراجعه به بهترین پزشک تزریق فیلر لب در شیراز، وقت خود را نزد دکترمهسا پور هاشمی رزرو کنید.

مشاهده این مقاله نیز به شما توصیه میشود