جهت نوبت دهی با ما تماس بگیرید

برایتزریقفیلرلبدرشیرازبهکدامپزشکمراجعهکنیم؟

برای تزریق فیلر لب در شیراز به کدام پزشک مراجعه کنیم؟

برای تزریق فیلر لب در شیراز به کدام پزشک مراجعه کنیم؟

اگر سوال شما نیز این است که برای تزریق فیلر لب در شیراز به کدام پزشک مراجعه کنیم در این مقاله می خواهیم به شما دکتر مهسا پورهاشمی را معرفی کنیم.

فیلر لب چیست؟

داشتن لب‌های بزرگتر به طور معمول می‌تواند از نشانه‌های جوانی باشد. زمانی که سن خانم‌ها به مرور زمان بالا میرود استروژن پوست آن‌ها کم میشود و لب‌ها حجم خود را از دست می دهد. 
روش تزریق فیلر لب یکی از روش‌های غیر تهاجمی برای زیبایی است. تزریق فیلر لب روشی جهت تقویت حجم لب است که البته این روش دائمی نیست اما ماندگاری و کیفیت قابل قبولی را ارائه می دهد.

نحوه تزریق فیلر لب

روش تزریق فیلر لب،در مطلوب‌ تر بودن و کم خطرتر بودن آن اهمیت زیادی دارد.
پزشک باید تخصص و مهارت کافی را در رابطه با تزریق داشته باشد و مقدار فیلر تزریق شده و سطحی یا عمقی تزریق شدن آن، بستگی به نوع برندی دارد که استفاده شده.

 

مراقبت های بعد از تزریق فیلر لب

بعد از تزریق، به دلیل اینکه خون رسانی در آن زیاد است احتمال کبودی وجود دارد که برای جلوگیری از این عارضه چند روز قبل از اینکه تزریق فیلر لب را انجام دهید بهتر است از کمپرس یخ استفاده کنید و برای تسریع روند بهبود از مصرف داروهایی مثل ویتامین ای، ضد انعقاد خون، امگا 3 و مسکن هایی مثل ناپروکسن، آسپرین، ژلوفن، دی پیریدامول را خودداری کنید. 

برای تزریق فیلر لب در شیراز به کدام پزشک مراجعه کنیم؟

ژل ها لب ها یک روش زیبایی هستند به همین دلیل بسیار مهم است که این کار را نزد پزشکی حرفه ای و واجد شرایط  انجام دهید و اکیدا توصیه می شود جهت تزریق فیلر لب و فرم دهی به مراکز معتبر مراجعه فرمایید.

سوالات متداول: 

آیا تزریق فیلر درد دارد ؟

تزریق فیلر لب اغلب دردناک و غیر قابل تحمل نمی باشد. اما به دلیل راحتی بیشتر شما زیباجویان عزیز از بی حسی تزریقی استفاده می شود بنابراین مراجعه کننده دردی را احساس نمی کند.

تزریق ژل لب مدل روسی به چه صورت است؟

روش تزریق فیلر لب روسی بدون جا به جایی مواد حجم بیشتری به لب ها می دهد و ظاهری بسیار طبیعی دارد. در این روش فیلر به صورت عمودی در لب ها تزریق می شود در نتیجه لب ها بزرگ تر شده و لیفت می شوند.

علت درد پس از تزریق فیلر لب چه می باشد؟

درد و ورم پس از تزریق فیلر لب به علت حساسیت بالا در این قسمت از صورت کاملا طبیعی می باشد.

به چه علت تزریق فیلر لب برای برخی افراد کم دوام تر است؟

فیلر لب در افراد مختلف با سرعت های متفاوت جذب می شود. فیلر به طور خاص در مناطق عروقی یا نواحی دارای تحرک بالا مثل اطراف دهان و لب ها با سرعت بیشتری جذب و تجزیه می شوند. 

برای تزریق فیلر لب در شیراز به کدام پزشک مراجعه کنیم؟

اگر به دنبال پزشکی متخصص برای تزریق فیلر لب در شیراز هستید توصیه می شود به کلینیک تخصصی دکتر مهسا پورهاشمی به آدرس شیراز، چهارراه زرگری، برج پزشکی بارانا، طبقه۵، واحد۵۵ با شماره 09178461178 مراجعه کنید.

هزینه تزریق فیلر لب در شیراز چقدر است؟

فیلر برای قسمت های مختلف صورت تزریق می شود. بسته به فرم لب و مقدار سی سی مورد نیاز برای آن هزینه ها در افراد مختلف متفاوت است. یکی دیگر از مواردی که در قیمت فیلر های لب تاثیرگذار است، برند فیلر مصرف شده است.

دوام  فیلر لب چقدر است؟

عوامل مختلفی از جمله: برند مصرف شده، نوع فیلر، جنس پوست افراد و همچنین رعایت مراقبت های بعد از تزریق فیلر همگی عواملی است که ماندگاری آن موثر است اما به طور معمول تا یک سال دوام و ماندگاری برای همه افراد وجود خواهد داشت.

مراقبت های پس از تزریق فیلر لب چه می باشد؟

•    در صورت کبودی زیاد و تورم از کمپرس یخ کنید، یعنی یخ را بگذارید و بردارید و این کار را چند بار در روز تکرار کنید.
•    به مدت ۲۴ الی ۴۸ ساعت از نوشیدن مایعات و غذاهای بسیار گرم پیشگیری کنید.
•    در طول روز چند بار لب‌های خود را با پماد های تجویزی توسط پزشک خود چرب کنید.
•    از ماساژ محکم و زیاد محل تزریق خودداری کنید.

 

این مقاله درباره فیلر لب را نیز مشاهده کنید